Durex prezentuje kampanię społeczno-edukacyjną „Bezwstydnie o…”

Durex prezentuje kampanię społeczno-edukacyjną „Bezwstydnie o…”
Skąd pomysł na kampanię „Bezwstydnie o…”?

Z naszych obserwacji wynika, że w Polsce wszystko, co wiąże się z pożyciem intymnym, związane jest również ze… wstydem. Czerwienią się nam policzki, kiedy mamy kupić w aptece prezerwatywy czy porozmawiać z dziećmi o rodzajach zabezpieczeń. Krępujemy się również powiedzieć partnerowi, czego od niego oczekujemy, aby nasze życie seksualne było satysfakcjonujące. Marka Durex postanowiła rozpocząć walkę ze wstydem, który powstrzymuje Polaków przed mówieniem w sposób otwarty o sprawach seksu oraz powoduje, że podejmują ryzykowne zachowania seksualne (na przykład seks bez zabezpieczeń). Jest to najkrótsza droga do powstawania trudnych sytuacji, takich jak niespodziewane ciąże czy zarażenie się AIDS. Nieumiejętność oraz wstyd przed otwartym mówieniem o swoich potrzebach seksualnych powoduje także, że ludzie nie czerpią z niego tyle przyjemności, ile by mogli. Dlatego już najwyższa pora, żebyśmy stali się bezwstydni. 

Jaki jest główny przekaz kampanii?
Seks to ważny element każdego związku. To naturalny element życia i taki jest też główny przekaz kampanii społeczno-edukacyjnej „Bezwstydnie o… – mówi Maja Medowska, brand manager marki Durex. Chcemy zwiększyć świadomość Polaków, na temat tego, że sami odpowiadamy, za jakość naszego życia intymnego, ale także za nasze bezpieczeństwo. Aby móc cieszyć się seksem musimy się nauczyć, jak pozbyć się wstydu i umiejętnie komunikować nasze potrzeby. Często mamy ochotę na przyjemne poeksperymentowanie w łóżku, ale obawa przed tym, jak zareaguje druga osoba stanowi dla nas barierę. Z drugiej strony musimy się również nauczyć mówić „Nie”, jeśli czujemy się nie komfortowo w pewnych sytuacjach. Chcemy, aby dzięki naszej kampanii Polacy stali się bardziej bezwstydnym i dzięki temu szczęśliwszym narodem – dodaje Maja Medowska.

Jaki jest cel kampanii?
Poprzez kampanię społeczno-edukacyjną „Bezwstydnie o…” chcemy uczyć Polaków jak:

  • rozmawiać o seksie i potrzebach seksualnych
  • rozmawiać o rodzajach zabezpieczeń i namawiać do korzystania z nich w praktyce
  • rozmawiać o seksualnych preferencjach i zachowaniach Polaków
  • czerpać z seksu tyle przyjemności, ile to tylko możliwe


Jak będziemy wspierać przekaz kampanii?
Nasze działania będziemy wspierać wynikami Durex Sex Wellbeing Survey. Jest to badanie marki Durex, które zostało przeprowadzone w 37 krajach świata. Wyniki raportu, to prawdziwa skarbnica wiedzy na temat poglądów, zachowań oraz stereotypów związanych z seksem. Poprzez działania związane z naszą kampanią będziemy do Polaków otwarcie mówić o seksie, przyjemności, odpowiedzialności i edukacji seksualnej.




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat