Kolekcja apaszek Hermès - Maxi-twilly cut

Nowa kolekcja apaszek Hermès Maxi-twilly cut.
Paryski dom mody Hermès powstał w 1837 roku i zasłynął z ekskluzywnych wyrobów skórzanych oraz luksusowych perfum i biżuterii.

Od 1937 marka znana jest w świecie mody dzięki delikatnym, jedwabnym apaszkom.

Apaszki Hermèsa wykonane są ze specjalnego rodzaju jedwabiu pochodzącego od jedwabnika morwowego. Każdy egzemplarz jest ręcznie malowany i haftowany. Można je przyrównać do niewielkich dzieł sztuki. Ten niezwykle prosty dodatek potrafi zwykłej stylizacji nadać wyjątkowego charakteru. Dom mody Hermès w swoje ofercie posiada jedwabne i kaszmirowe modele o długości boku od 28 cm do aż 140 cm. Niestety, o zgrozo, nie każda z nas może pozwolić sobie na taki dodatek. Ceny najnowszych modeli zaczynają się od 250$, a najdroższe potrafią kosztować nawet 1200$.

Spot domu mody Hermès zaprezentowany w połowie września należy do bardzo pomysłowych i innowacyjnych. Hermès postanowił zaskoczyć swoje wierne klientki i zmienił nieco swój konserwatywny wizerunek. Kojarzące się z elegancją, powagą i dojrzałością kolekcje doczekały się „młodszej siostry”.

Linia Maxi-twilly cut skierowana jest do młodych, aktywnych kobiet, które modę traktują z lekkim przymrużeniem oka. Dedykowana jest tym kobietom, które są świadome swojego stylu i z powodzeniem mieszają trendy uliczne z tymi z wybiegów.

Kolekcje domu mody Hermes promują dwie, nieco chłopięce modelki, doskonale jeżdżące na deskorolce. Surowa, minimalistyczna estetyka skateparku oraz wygłupy i akrobacje beztroskich dziewczyn przywołują na myśl film promujący markę streetwearową. Nic bardziej mylnego. Hermès potwierdza, że uliczna elegancja istnieje.

Intensywne, nasycone kolory w połączeniu z wyszukanymi, nietuzinkowymi wzorami jedwabnych apaszek, falujących na wietrze, zestawione z miejskimi, betonowymi szarościami podkreślają piękno i wyjątkowość dodatków Hermèsa. Spot wraz z kojącymi, indie rockowymi dźwiękami tworzy ucztę, nie tylko dla oczu, ale i dla uszu.

Kampania Hermèsa dopracowana jest w najmniejszym szczególe. Drobnym aczkolwiek istotnym detalem jest fakt, iż pod wzór i kolor gawroszek zaprojektowano trampki. Luźne stylizacje zostały dobrane tak, by nie przyćmić wyjątkowości apaszek, a raczej swoja prostota miały za zadanie podkreślić ich nietuzinkowy charakter. Przysłowiową kropką nad „i”, są grafiki na deskach pasujące kolorystycznie do jedwabiu z jakiego zostały uszyte dodatki Hermèsa. Cała kampania sfilmowana jest w dynamiczny sposób, modelki kadrowane są od dołu, co ma przypominać typowe dla deskorolkarzy filmiki, gdzie prezentują swoje triki.

Hermès w swoim spocie wiąże apaszki na nadgarstku, we włosach, na szyi oraz jako opaski. Łącząc uliczny bandamkowy charakter z hipisowską delikatnością udowadnia, że została przekroczona granica tradycyjnego myślenia o apaszkach.

W efekcie końcowym tworzy miejski, casualowy styl dedykowany młodym kobietom, które poprzez ekskluzywny dodatek chcą podkreślić codzienną garderobę.

Hermès w kolekcji Maxi-twilly cut znane dla swojej twórczości motywy uzupełnia o nowoczesne geometryczne linie, paski i kropki, a wszystko okraszone soczystym kolorem staje się małym dziełem sztuki o niebanalnym designie.

Jestem naprawdę ciekawa, jak gwiazdy i fashionistki zinterpretują najnowszą kolekcję Hermèsa i w jakie zestawy wkomponują wybrane modele.

Dobrochna Rawicka
(dobrochna.rawicka@dlalejdis.pl)

Fot. materiały prasowe




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat