Ikona polskiej mody wraca po latach

Wielka reaktywacja marki Próchnik - polska marka znów ubierze Polaków.
Próchnik to historia polskiego przemysłu odzieżowego i niemal ikoniczna marka dla kilku pokoleń Polaków. Dzisiaj odradza się w nowoczesnym wydaniu – transakcja dotycząca zmiany właściciela i praw do marki została zawarta a plany wskrzeszenia i rozwoju nabierają tempa.

Transakcja dotycząca przejęcia praw do marki została zawarta w pierwszym kwartale 2022 roku. Głównym inwestorem jest spółka Premium Fashion sp. z o.o. a pomysłodawcą i inicjatorem przedsięwzięcia - Tomasz Ciąpała – przedsiębiorca posiadający wieloletnie doświadczenie w retailu i tworzeniu marek modowych  (m.in. Lancerto).

„Jestem przekonany, że tchniemy nowego ducha w markę Próchnik 1948, która na rynku nadal cieszy się estymą i budzi najlepsze skojarzenia. To jedna z najstarszych polskich marek. Dla kilku pokoleń Polaków Próchnik to marka ikona – znana z najlepszego stylu i wysokiej  jakości” - zapowiada Tomasz Ciąpała.

Zamiarem nowego właściciela jest budowanie biznesu na solidnych podstawach. Z szacunkiem dla przeszłości i bogatego dziedzictwa marki, ale patrząc odważnie w przyszłość, oferując nowy  asortyment, którego Próchnik nigdy nie miał, przy tym poszukując nowych klientów i rynków. Bazą będzie wysokiej jakości produkt opakowany w znakomitej jakości obsługę klienta.

Tomasz Ciąpała szacuje, że zakup praw do marki wraz z inwestycją w nowy system sprzedaży, projektowaniem i uszyciem pierwszej kolekcji to koszt rzędu kilkunastu milionów złotych.

„Intuicja podpowiada, że połączenie marki z tradycjami z naszą wizją spodoba się Klientomi doprowadzi do powstania silnego gracza na rynku mody premium. Mam ambitną wizję przyszłości Próchnika - chciałbym, aby kiedyś powstała spektakularna kolekcja na 100-lecie tej polskiej marki. Biorąc pod uwagę, że marka ma już za sobą 75 lat niesamowicie ciekawej historii, plan wydaje się realny” - podsumowuje Tomasz Ciąpała.

Pełną parą ruszyły już prace projektowe. Autorem nadchodzącej kolekcji nowego Próchnika będzie jeden z najwybitniejszych polskich projektantów, pracujący dla branży od ponad 20 lat. Start produkcji zapowiadany jest już w najbliższych miesiącach. Dobra wiadomość dla niecierpliwych: jeszcze w 2022 roku premierę będzie miała kolekcja dodatków i akcesoriów marki Próchnik. Pełna oferta ubrań oraz akcesoriów przewidzianych na wiosnę i lato dostępna będzie w pierwszym kwartale przyszłego roku. Nadając marce nowy kierunek, właściciel przewiduje pełną gamę ubrań i dodatków zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

Dla zainteresowanych regularnym otrzymywaniem aktualności dotyczących marki, przygotowywany będzie newsletter.

Fot. Próchnik
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat