Kolekcja Summer Shop w wiosce surferów

Marki Answear.com i Tommy Hilfiger z nową kolekcją.
Można się było poczuć się jak nad prawdziwym oceanem i to było jedyne takie wydarzenie Tommy Hilfigera w Polsce. Answear wraz z legendarną marką Tommy Hilfiger zorganizowały wielką surferską wioskę i przedstawią najnowszą kolekcję Summer Shop. Gościem specjalnym wydarzenia był m.in. aktor Maciej Musiał.

Kilkusetmetrowa wioska surferów powstała pod Tauron Areną. To był prawdziwy relaks pod palmami. Przy dźwiękach świetnej klubowej muzyki granej przez DJ-ów  - Iana i  Haade, można było nie tylko poczuć wakacyjny vibe prosto z kalifornijskich plaż czy popijać specjalnie na ten event przygotowany autorski mocktail marki. Czekały także inne wakacyjne atrakcje: plażowy tenis i symulator surfingu. Ponadto chętni wraz z  lokalnymi grafficiarzami Zaproszono także wielu gości, w tym aktora - Macieja Musiała.

Natomiast "na przejażdżkę"  po najnowszej kolekcji Summer Shop, Tommy Hilfiger zaprosił do oryginalnego amerykańskiego autobusu Greyhound. W środku najważniejsze letnie ubrania, takie jak uniwersalne koszule zapinane na guziki i koszulki polo, T-shirty i szorty.  Kultowy blaszany autobus, na co dzień można zobaczyć jedynie na amerykańskich drogach. Oprócz Krakowa, w Europie wcześniej był jedynie w Dusseldorfie, Stuttgarcie i Norderney w Niemczech.  

Letnie niezbędniki od Tommy Hilifiger są już dostępne na Answear.com

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat