W jej ramach konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku.
Wraz z rozwojem technologii i rosnącą dostępnością wysokiej jakości streamingu dzięki filmowym serwisom online coraz więcej osób decyduje się na rozrywkę domową w postaci wieczornego pokazu filmowego – w Polsce już ok. 35% internautów korzysta z płatnych treści wideo1. W 2018 roku według badań Google pasjonaci kina najczęściej wybierali filmy z gatunku komediowego, np. „Planeta Singli 2”oraz filmy akcji, np. „Kobiety mafii”. Coraz większą popularnością wśród konsumentów cieszyły się również polskie seriale oglądane wspólnie z rodziną i przyjaciółmi – wśród nich warto wymienić „Ślepnąc od świateł”, czy „Rojst”.
Chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas takich seansów. Oprócz klasycznych smaków konsumenci coraz częściej poszukują unikalnych doznań, stąd propozycja dwóch nowych smaków: „Komediowych kurek w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantnego kurczaka”. Ich nazwy nawiązują wprost do gatunków filmowych, którymi pasjonują się Polacy.
„Hasło przewodnie kampanii, „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, zachęca do chrupania chipsów w trakcie filmowych wieczorów w gronie rodziny czy przyjaciół. Lay’s przyzwyczaił już konsumentów do nieoczekiwanych smaków, które z czasem okazywały się kultowe. Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu” – powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.
Fot. Pepsico
Informacja prasowa