Dlatego w skład nowej linii wchodzą na razie dwa starannie dopracowane T-shirty – slim i classic. Oba modele są dostępne w czerni i bieli. Ubrania zostały wykonane z certyfikowanej bawełny organicznej.
„Od początku chcieliśmy projektować rzeczy dla chłopaków, ale zawsze brakowało nam czasu. Stwierdziliśmy, że teraz jest odpowiedni moment. Zostaliśmy zmobilizowani przez nasze klientki, które bardzo chciały kupić u nas coś dla swoich przyjaciół, chłopaków, mężów, ojców, synów oraz przez samych mężczyzn, którzy ciągle nas pytali, kiedy pojawi się coś dla nich. Zaczynamy od tego, co jest w centrum męskiej szafy, czyli prostego i najbardziej istotnego elementu – T-shirtu.” - mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
Z okazji premiery męskich modeli powstała sesja zdjęciowa, wykonana przez Karola Grygoruka. Do sesji zaproszono wyjątkowych gości, reprezentujących różny wiek, osobowość, płeć i zainteresowania. Za każdym z uczestników sesji stoi inna historia, pasja i właśnie ten aspekt wyeksponowano na zdjęciach. Wśród modeli i modelek znaleźli się m.in. aktywiści, graficy, muzycy, producenci – ludzie funkcjonujący na różnych polach zawodowych, którzy inspirują do twórczego działania. Każde zdjęcie zostało opatrzone krótkim opisem, dzięki czemu można bliżej poznać każdego z bohaterów sesji.
Do czarno-białych fotografii modele i modelki pozowali w T-shirtach, na których bazuje męska linia NAGO. Stylizację ograniczono do minimum – to praktyczne basici, które sprawdzą się w każdej sytuacji, a główną rolę gra tu jakość.
Fot. NAGO
Informacja prasowa