"Niemierzalne" Margaret Heffernan

Nowość wydawnicza "Niemierzalne. Wielkie znaczenie małych firm" Margaret Heffernan
„Firmy nie mają pomysłów. Tylko ludzie.”

Potężny manifest dla prezesów i pracowników: liderka biznesu ujawnia, w jaki sposób firmy mogą budować idealne miejsca pracy i powodować ogromne przeobrażenia, wprowadzając niewielkie zmiany.

Autorka wyciąga wnioski z nadzorowania różnych organizacji i dochodzi do wniosku, że największe znaczenie mają niewielkie modyfikacje, takie jak zaakceptowanie konfliktu jako kreatywnego katalizatora, wykorzystywanie każdego umysłu w zespole i celebrowanie błędów. Książka zabiera nas w fascynującą podróż po całym świecie, zwracając uwagę na różne firmy i ujawniając, w jaki sposób udało się im przekształcić na wielką skalę poprzez stopniowe zmiany. Jak CIA zrewolucjonizowała swój wywiad, zadając sobie jedno proste pytanie? Jak pewna organizacja zwiększyła przychody o 15 milionów dolarów, ustanawiając krótką przerwę na kawę? Opowiadając z dowcipem i humorem, Heffernan udowadnia, że często małe zmiany mają największe i najbardziej trwałe skutki.

Margaret Heffernan to przedsiębiorczyni, dyrektorka generalna i autorka książek. Urodziła się w Teksasie, dorastała w Holandii, studiowała w Cambridge. Pracowała dla BBC, tworząc programy radiowe i telewizyjne, zajmowała się także produkcją interaktywnych multimediów z Peterem Lynchem, Tomem Petersem, Standard & Poor's i The Learning Company. Zajmowała wysokie stanowiska w InfoMation Corporation, ZineZone Corporation oraz iCAST Corporation. Jej książka Wilful Blindness została okrzyknięta najlepszą książką biznesową dekady przez „Financial Times”, zaś A Bigger Prize zdobyła w 2015 nagrodę Transmission. Pisze dla „The Huffington Post” i Inc.com.

„Ta książka jest skierowana do wszystkich i wszędzie, od dyrektora generalnego po sprzątaczkę. Do każdego, kto szuka lepszego miejsca pracy. Wygląda na to, że nagromadzenie drobnych, codziennych przemyśleń i nawyków tworzy i podtrzymuje odpowiednią kulturę pracy. Sposób mówienia, słuchania, prowadzenia dyskusji, myślenia i uważnego patrzenia – to nie są wielomilionowe, wieloletnie programy, ale małe kroki, które może postawić każdy w dowolnym momencie. To drobne działania, które prowadzą do ogromnych zmian.”

„Niemierzalne” zamyka pierwszą serię TED Books. Serię małych książek o wielkich ideach. Są na tyle krótkie, że można je przeczytać za jednym posiedzeniem, ale na tyle długie, że pozwalają na pogłębione poznanie tematu. Ta różnorodna seria zawiera pozycje, których tematyka krąży od architektury do świata biznesu, od podróży w czasie do miłości, i doskonale nadaje się dla ciekawych świata wielbicieli czytania.

Tytuł: Niemierzalne. Wielkie znaczenie małych firm
Wymiary: 127x178 mm
Liczba stron: 136
Okładka: Twarda
ISBN: 978-83-65796-52-3
EAN: 9788365796523
Cena detaliczna: 34.90
Wydanie: pierwsze
Data wydania: 25.09.2019
Wydawca: Wydawnictwo Relacja
Tłumacz: Edyta Masełko-Łaciok, Karol Łaciok





Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat