Nowe letnie kolekcje Jack Wolfskin

Kolekcja z ambasadorką marki – Martyną Wojciechowską
Niemiecka marka outdoorowa Jack Wolfskin prezentuje dwie nowe letnie kolekcje – Wanderlust i Campfire. Obie linie, zawierające zarówno odzież jak i akcesoria, zostały stworzone z myślą o jakości, a jednocześnie z dbałością o funkcjonalność oraz ponadczasowy design. Po raz kolejny zdjęcia do kampanii powstały z udziałem wieloletniej ambasadorki marki – Martyny Wojciechowskiej.

Martyna Wojciechowska, jedna z najpopularniejszych polskich dziennikarek podróżniczych i osobowości telewizyjnych, połączyła siły z marką Jack Wolfskin już w lutym 2017 r., stając się oficjalną ambasadorką marki, a później także członkinią Discovery Team oraz Rady Marki. Od tamtej pory wzięła udział w licznych projektach i kampaniach, promując m.in. inicjatywy edukacyjne marki, ale także poszczególne kolekcje marki. Tego lata wilczy brand zaprosił Martynę nad morze, gdzie powstały niezwykłe zdjęcia prezentujące dwie najnowsze kolekcje Jack Wolfskin. Marka niezmiernie ceni sobie piękno lokalnej przyrody, dlatego już po raz kolejny jako scenerię do sesji zdjęciowej wybrała polski, nadmorski krajobraz.

Obie kolekcje idealnie nadają się do letniego odkrywania świata. Bez względu na to, czy nasze wakacyjne plany uwzględniają spacery po lesie, wędrówki po plaży, wieczory przy ognisku czy odpoczynek na łonie natury, produkty z serii Wanderlust oraz Campfire będą rozwiązaniem na każdą okoliczność. Ponadto, wysoka jakość materiałów, z których zostały wykonane, pozwolą cieszyć się nimi przez wiele sezonów, bez konieczności ciągłej wymiany elementów garderoby. Ekologia niejedno ma imię, a wysoka jakość i długa żywotność produktów Jack Wolfskin zdecydowanie jest jedną z jej twarzy.

- Z marką Jack Wolfskin współpracuję od wielu lat, połączyła nas miłość do outdooru i do odkrywania. Ubrania Jack Wolfskin towarzyszą mi w podróżach na krańce świata i w codziennym życiu. Cenię je nie tylko za wygodę, ale i za wytrzymałość, bo przecież bez trwałych materiałów i odpornego na ekstremalne użytkowanie sprzętu outdoorowego, nie można mówić o ekologicznej marce. Cieszę się, że moja Wataha jest zaangażowana w troskę o środowisko, z każdym sezonem staramy się testować nowe, jeszcze bardziej ekologiczne rozwiązania. Mało która firma tyle inwestuje w innowacje! - mówi o współpracy z Jack Wolfskin Martyna Wojciechowska - Niedawno w sklepach pojawiła się nowa, letnia kolekcja. Do moich faworytów należy seria Wanderlust, lekka i inspirowana naturą i jej pięknem.

Wanderlust to wielofunkcyjna kolekcja podróżna, która charakteryzuje się ponadczasowym wyglądem, łączącym najwyższej jakości tkaniny oraz zwiększające komfort innowacje. Odzież, obuwie i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn oddają podróżniczego ducha marki, a jednocześnie zachwycają nowoczesnym designem i praktycznymi rozwiązaniami. Lekkie, przewiewne produkty zostały zaprojektowane tak, by zapewnić maksymalną wentylację oraz ochronę przed promieniowaniem UV podczas spędzania czasu na świeżym powietrzu. Dodatkowo, w ubraniach z kolekcji Wanderlust wykorzystano technologie brrr° cooling oraz Microban®, które zapewniają chłodzenie, odprowadzanie wilgoci i długotrwałą świeżość podczas każdego rodzaju aktywności.

Na kolekcję Campfire składają się wygodne, klasyczne produkty z nowoczesnym akcentem, utrzymane głównie w ciepłych kolorach ziemi. Do jej powstania wykorzystano certyfikowaną bawełnę organiczną i wysokiej jakości włókna syntetyczne, otrzymane z odpadów poużytkowych pozyskanych z recyklingu. Jack Wolfskin, poza wysoką jakością oferowanych produktów, stawia także na zrównoważony rozwój i ekologiczne podejście do procesu produkcji, chcąc przyczyniać się tym samym do troski o środowisko. W skład wspomnianej kolekcji wchodzą trwałe, wytrzymałe i odporne na niekorzystne warunki ubrania i akcesoria, takie jak ciepłe kurtki i parki, wygodne spodnie i obuwie, a także akcesoria, takie jak torby i plecaki. Produkty z tej kolekcji stanowią idealne rozwiązanie na wakacyjne wyjazdy, gdzie każdy dzień stawia nam nowe wyzwania i zachęca do eksplorowania tego, co nieznane.

Zgodnie z przyświecającym marce hasłem „We Live To Discover”, Jack Wolfskin zachęca do odkrywania świata, zapewniając niezbędne do tego ubrania i akcesoria, które ochronią miłośników outdooru przed każdymi warunkami atmosferycznymi. Obie kolekcje dostępne są już w sprzedaży w sklepach stacjonarnych Jack Wolfskin lub online.

Fot. Jack Wolfskin
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat