O relacjach i szacunku

TATUUM z nową kampanią opartą o filozofię bycia TUUGETHER.
Wraz z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether”, Tatuum rozpoczyna nowy rozdział w strategicznej komunikacji. Najnowsza akcja, która wystartowała 12 września, ma na celu ugruntowanie pozycjonowania brandu w oczach dotychczasowych i nowych Klientek. Ponadczasowość, kapsułowość, i funkcjonalność – to wszystko zostaje. A co nowego?

Filozofia bycia razem
Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się ze świeżo sformułowaną filozofią, w której TATUUM podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. Tatuum to podejście do życia, bazujące na holistycznej trosce o jakość i szacunek – do relacji, doświadczeń i rzeczy. Zawsze w duchu bycia TUUGETHER, jak najdłużej. Filozofia TUUGETHERNESS to 3 podstawowe wartości, jakie przyświecają marce:

1) Relacje. Tatuum wierzy, że moda żyje wśród nas, a to właśnie przebywanie z innymi sprawia, że życie nabiera kolorów. Brand namawia więc do pielęgnowania pięknych relacji i czerpania siły, jaka płynie z bycia tuugether.

2) Troska. Markę Tatuum ukształtowało założenie, że do wszystkiego trzeba podchodzić z szacunkiem. Czy nie lepiej naprawiać niż wyrzucać? W nowej komunikacji marka namawia, by tak samo mocno dbać o ubrania, relacje i nasze emocje.

3) Długowieczność. Tatuum już od ponad 25 lat projektuje modę kapsułową dla kobiet. To moda, która odpowiada ich życiowym wartościom. Podczas tworzenia wyjątkowych kapsuł marce przyświeca idea ponadczasowości i niekwestionowanej jakości. Tatuum wierzy, że najważniejsze są rzeczy, która trwają, nigdy nie przemijają, a często dojrzewają z czasem.

Tatuum kolekcja - Mołek, Svorowska

Bohaterki bycia razem
Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zostały wspaniałe kobiety, wielkie charaktery i ikony stylu. Dziennikarka, jutuberka, podcasterka, a do tego niewyczerpane źródło ciepła - Magda Mołek oraz modelka i businesswoman o niezwykłej charyzmie – Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię Tatuum.

Kapsuła, która zbliża
Modowy akcent w kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” to limitowana, mini kapsuła, w której znajdziemy propozycje idealne na początek jesieni. Jest ona namacalnym uosobieniem kluczowych cech i wartości marki, takich jak: bliskość,  autentyczność, relacyjność, ciepło. Przeważają klasyczne formy i otulające materiały, które pozwalają zatopić się w ich miękkości i poczuć niezwykle przyjemnie i komfortowo.

Kolorem przewodnim i symbolem kolekcji oraz całej kampanii jest różowy. Nieprzypadkowo! Róż bardziej niż barwą, jest emocją. To symbol bliskości, ciepłych relacji i przyjaźni. Dlatego w najnowszej linii znajdziemy wiele propozycji w tym kolorze.

Kolekcja już dostępna w oficjalnym sklepie internetowym Tatuum oraz w salonach stacjonarnych.

Fot. TATUUM
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat