„Odyssea: stworzenia morskie”

Trzecia kolekcja wirtualnych fryzur od L’Oréal Professionnel Paris.
W listopadzie 2022 roku marka L’Oréal Professionnel Paris rozpoczęła podróż do sieci Web3, poszerzając granice wyrażania siebie za pomocą fryzur w wirtualnym świecie. W ramach kontynuacji tej przygody, w lipcu br. swoją premierę ma nowa, trzecia już kolekcja pt. „Odyssea: stworzenia morskie”. Stylizacje te umożliwiają przejście do tajemniczego podwodnego świata, gdzie kreatywność nie ma granic.

Fryzury dostępne są od 17 lipca na największych i najpopularniejszych platformach awatarów – Roblox, Zepeto i Ready Player Me.

Nowe stylizacje inspirowane morskimi stworzeniami i głębią oceanu
Marka L’Oréal Professionnel Paris, zaufany partner stylistów włosów od 1909 r., po raz kolejny połączyła siły z grafikiem 3D Evanem Rochette oraz znanym i cenionym fryzjerem Charliem Le Mindu. Efektem trójstronnej współpracy jest wyjątkowa, innowacyjna i bardzo niekonwencjonalna kolekcja fryzur – „Odyssea: stworzenia morskie”. Składają się na nią stylizacje inspirowane morską otchłanią – miejscem zarówno mistycznym, jak i zjawiskowym, w którym nie ma cienia, grawitacji ani żadnych ograniczeń. Dzięki tym fryzurom marka przenosi pochłaniającą moc oceanu do świata cyfrowego, pozwalając użytkownikom zanurzyć się w świecie zapierającego dech w piersiach piękna i czaru.

Nowe stylizacje włosów od L’Oréal Professionnel Paris dostępne są od 17 lipca na Roblox, Zepeto i Ready Player Me. To trzy największe platformy, których użytkownicy nie mają teraz żadnych ograniczeń, jeżeli chodzi o kreowanie fryzur awatarom. Tym samym mogą też na wiele nowych sposobów wyrażać samych siebie.

Misja L’Oréal Professionnel Paris: zapewnić większą dostępność i możliwość wyrażania siebie w sieci Web3.

„Odyssea: stworzenia morskie”, jako trzecia kolekcja fryzur dostępnych w Metaverse, to kolejny, niezwykle ważny i przełomowy krok w technologicznej strategii L’Oréal Professionnel Paris, której celem jest tworzenie przyszłości branży hair.

” Gry komputerowe i Web3 to z jednej strony nowe możliwości dla grafików 3D, konsumentów i fryzjerów, a z drugiej – wyzwanie, któremu w świecie wirtualnym ciężko sprostać. My, będąc liderem w swojej kategorii, czujemy się w obowiązku, by to pole zagospodarować i oferować nieograniczone możliwości stylizacji włosów na tych platformach. Naszą nową kolekcją udowadniamy, jak daleko może zajść kreatywność, jeżeli chodzi o fryzury w Metaverse. Jesteśmy niezwykle dumni z Odyssei i nie możemy się doczekać, aż będzie ona dostępna dla wszystkich mówi Anne Machet, International Brand Manager L’Oréal Professionnel Paris

Ostatnia kolekcja L’Oréal Professionnnel Paris, której premiera miała miejsce w kwietniu 2023 roku, była natychmiastowym sukcesem, z 2 milionami wyświetleń na Roblox i łącznie 12 tysiącami unikalnych pobrań na 3 platformach, co stanowi wzrost o ponad 150% w porównaniu z pierwszą kolekcją wypuszczoną w 2022 roku.

Tworzenie kolekcji fryzur to nie jedyne działanie, które L’Oréal Professionnel Paris podejmuje w zakresie Metaverse. To też motyw przewodni tegorocznej edycji legendarnego konkursu Style&Color Trophy, który w 2023 roku odbędzie się pod hasłem przewodnim „Meta-Morphosis”. W jego ramach 25 000 profesjonalnych stylistów połączy siły ze sobą, ale też grafikami 3D, by odkryć na nowo piękno włosów i podnieść poziom profesji fryzjerskiej.

Kolejnym świadectwem zaangażowania się marki L’Oréal Professionnel Paris w rozwój sieci Web3 oraz potwierdzeniem, że brand jest pionierem w tym obszarze, jest wykorzystanie sztucznej inteligencji w kampaniach reklamowych. W nowej kolekcji koloryzacji iNOA Red Nebula, której premiera zaplanowana jest jeszcze na ten rok, główną modelką po raz pierwszy w historii będzie postać w 100% wygenerowana przez sztuczną inteligencję.

Fot. L’Oréal Professionnel Paris
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat