Primark prezentuje specjalistyczną kolekcję dla kobiet z rakiem piersi

Primark przekazuje 750 tys. funtów na cele charytatywne.
To już druga kolekcja Primark zaprojektowana wspólnie z organizacją charytatywną Breast Cancer Now i osobami, które zostały dotknięte rakiem piersi.

Primark wprowadził do sprzedaży nową specjalistyczną kolekcję odzieży, bielizny i akcesoriów dla kobiet dotkniętych rakiem piersi. Kolekcja została zaprojektowana i opracowana wspólnie z organizacją charytatywną Breast Cancer Now oraz osobami, które doświadczyły choroby i przeszły operację piersi. Kolekcja obejmuje produkty odpowiadające na niektóre z wyzwań i potrzeb kobiet po leczeniu, bez kompromisów w zakresie wzornictwa, a co najważniejsze w przystępnych cenach.

Stała kolekcja Breast Cancer Awareness obejmuje biustonosze pooperacyjne, w których zastosowano innowacyjne rozwiązania oraz technologię Cool Max, zaprojektowaną z myślą o takich problemach, jak wrażliwość, obrzęki i uderzenia gorąca, których wiele kobiet może doświadczać podczas leczenia, rekonwalescencji i po operacji. Przeprowadzone badania wykazały także, że wiele kobiet nadal chce wyglądać i czuć się dobrze w trakcie leczenia, dlatego też w tym roku w asortymencie znalazła się koronkowa braletka pooperacyjna.

Kolekcja składa się z 28 produktów występujących w różnych kolorach i obejmuje biustonosze pooperacyjne, odzież rekreacyjną, w tym bluzę z kapturem, t-shirt, czy koszulkę na ramiączkach, figi, bieliznę nocną i akcesoria, jak np. kapcie czy skarpetki. Asortyment dostępny jest w sklepach od 1 października.

Równolegle do premiery nowej kolekcji, Primark uruchamia w październiku kampanię promującą świadomość raka piersi, przedstawiającą prawdziwe historie kobiet dotkniętych chorobą i jej konsekwencjami.

W ramach przedsięwzięcia, firma przekaże 750 tys. funtów na wsparcie pracy wybranych organizacji charytatywnych zajmujących się walką z rakiem w Europie, Wielkiej Brytanii i USA. Pomoże to w finansowaniu działań edukacyjnych, badań i usług wsparcia.

„Chcemy wspierać kobiety i dawać im siłę, niezależnie od tego, co przynosi życie. Rak dotyka wielu z nas, dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że wykorzystujemy skalę naszego biznesu w celu zwiększania świadomości, zbierania niezbędnych funduszy i wspierania usług dla osób dotkniętych rakiem piersi" – powiedziała Ann-Marie Cregan, dyrektor handlowy w Primark i dodała: „Nieustannie słuchamy naszych kolegów i koleżanek, klientów oraz organizacji i oferujemy kobietom asortyment, którego potrzebują na każdym etapie życia. Wiemy, że tego typu specjalistyczne produkty nie zawsze są dostępne lub przystępne cenowo dla każdego, a my chcemy to zmienić, oferując artykuły o wysokiej jakości, które dla jak największej liczby kobiet pozostają jednocześnie wygodne, funkcjonalne i dobrze wyglądają".

„Jesteśmy zaszczyceni, że możemy współpracować z Primark podczas uruchomienia drugiej kampanii marki pt. Breast Cancer Awareness i wprowadzenia na rynek gamy biustonoszy pooperacyjnych" – zaznaczyła Rachael Franklin, dyrektor ds. fundraisingu, komunikacji i zaangażowania w Breast Cancer Now. „Doświadczenia czterech kobiet ukazane w kampanii podnoszą świadomość w zakresie symptomów i objawów raka piersi, jak również znaczenia jego wczesnego wykrywania. Wiemy, jak istotna jest wiedza w tym obszarze, dlatego jesteśmy niesamowicie wdzięczni za możliwość podzielenia się tymi przekazami ze współpracownikami i klientami Primark. Wszystkie fundusze zebrane dzięki współpracy zostaną przeznaczone na światowej klasy badania nad rakiem piersi prowadzone przez Breast Cancer Now oraz na zmieniającą życie pomoc, zapewniającą wsparcie wszystkim osobom dotkniętym rakiem piersi"– dodała.

Leeanne Adu, jedna z modelek, która występuje w nowej kampanii marki, powiedziała: „Bycie częścią działań Breast Cancer Now i Primark, mających na celu stworzenie produktów, które sprawdzą się w przypadku kobiet obciążonych chorobą, to niesamowite doświadczenie. Poczułam się naprawdę wysłuchana, wiedząc, ile uwagi poświęcono kolekcji i mając poczucie, że nasze historie nie są jedynie dodatkiem do całości. Możliwość znalezienia przystępnej i wspomagającej bielizny dla każdego, w różnych rozmiarach, w której można czuć się i wyglądać świetnie, to dla nas krok naprzód. Bardzo cieszę się, że Primark odpowiedział na nasze potrzeby".

W asortymencie znajdują się produkty, w tym sportowe topy i figi, wykonane z poliestru z recyklingu, a także produkty wyprodukowane ze zrównoważonej bawełny pozyskanej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark.

Fot. Primark
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat