Romantyczna jesień w amerykańskim wydaniu

Bądź główną bohaterką swojego życia z kolekcją marki GAP x LoveShackFancy
Najwyższy czas przygotować swoją garderobę na jesień w najmodniejszym trendzie sezonu Rom-Com Core, czyli stylu inspirowanym bohaterami komedii romantycznych z pierwszej dekady XXI wieku. W krok z obowiązującymi trendami powstała wyjątkowa współpraca marki GAP ze słynącą z romantycznych, kwiatowych wzorów projektantką Rebeccą Hessel Cohen. 4 sierpnia marka GAP wprowadziła na zagraniczny rynek kolekcję GAP x LoveShackFancy, której twarzą i ambasadorką jest piosenkarka i zdobywczyni Grammy, Ciara.

Kolekcja łączy klasyczny amerykański klimat ponadczasowych i wygodnych projektów marki GAP z nutą romantyzmu i inspirowanym stylem vintage LoveShackFancy. Rezultatem współpracy GAP z nowojorską marką Rebecci Hessel Cohen jest niezwykła kolekcja skierowana pełna dżinsów w kwiatowych nadrukach, delikatnych spódnic, sukienek i topów w różowych odcieniach oraz kurtek z oryginalnymi zdobieniami, którą ambasadorsko wspiera Ciara. Kolekcja zawiera również ubrania dla nastolatek i dziewczynek, co sprawi, że w tym sezonie wraz ze swoją córką będziesz prawdziwą

Rom-com girl!
Barbiecore powoli ustępuje miejsca nowemu trendowi 2023 roku, czyli Rom-com core. Tym samym do łask powraca moda lat 2000 - spódnice w odcieniach różu i fioletu, romantyczne topy czy sukienki z falbanami. W tym sezonie stawiamy na romantyzowanie swojego życia i czerpanie inspiracji modowych (i nie tylko!) od uwielbianych i kultowych filmowych postaci. Tak powstał pomysł na współpracę z nowojorską marką LoveShackFancy, która została założona w 2013 roku przez Rebeccę Hessel Cohen. Suknie LoveShackFancy to połączenie romantyzmu i nostalgii z szybkim tempem miejskiego życia. Marka GAP śledząc najnowsze modowe trendy stworzyła kolekcję, która pomoże każdej mamie romantyzować codzienność tym samym sprawiając, że każda chwila życia z naszymi najbliższymi nabiera nowego znaczenia. “Ponowne wyobrażenie kultowych klasyków GAP dla wszystkich pokoleń poprzez współpracę z LoveShackFancy było moim marzeniem. Nie mogłabym być bardziej podekscytowana tą kolekcją, to wspaniałe, że mogę przynieść trochę naszego magicznego świata jeszcze większej liczbie ludzi na całym świecie, aby mogli się w nim zakochać", mówi założycielka i dyrektor kreatywna LoveShackFancy, Rebecca Hessel Cohen.

Nowa kolekcja skupia się na umacnianiu relacji mam z córkami, stawia na siłę kobiecości poprzez wspólnie spędzone chwile w identycznych kompletach ubrań. Wszystko to zgodnie z myślą “jaka mama, taka córka”. Kolekcja zawiera ofertę produktów, która pomoże romantyzować swoje życie, podkreślając swoją kobiecość, siłę charakteru i wyjątkowość. Nic dziwnego, że twarzą tej kolekcji została Ciara, amerykańska gwiazda muzyki R&B, która w swojej twórczości propaguje podobne wartości.

Gap kolekcja LOVESHACKFANCY

Amerykański brand GAP proponuje w tym sezonie dżinsy, spódnice, sukienki, spodnie, bluzy z kapturem, odzież wierzchnią, bluzki i akcesoria w postaci torebek czy czapek z daszkiem - wszystko to w romantycznych odcieniach pastelowego różu, błękitu czy fioletu. Nie zabraknie kwiatowych wzorów tak charakterystycznych dla marki LoveShackFancy, a tak uwydatnionych przez klasyczne i uniwersalne produkty marki GAP, które podkreślą unikalny, indywidualny styl i pewność siebie każdej kobiety. W kolekcji znajdziemy szeroki wybór wygodnych ubrań idealnych na tzw. sezon przejściowy, kiedy to powoli witamy jesienny klimat, ale myślami wciąż jesteśmy w lecie. GAP x LoveShackFancy łączy więc lekkość stylu boho z miejskim tempem życia, nadając tym samym świeżości i odrobiny magii codziennej garderobie.

Fot. GAP
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat