#SHEINXmasshare, czyli znana marka SHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi

#SHEINXmasshare, czyli znana marka SHEIN wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi w ramach bożonarodzeniowej kampanii.
Boże Narodzenie to wyjątkowy czas dla wszystkich. Jesteśmy bardziej otwarci, życzliwi, chętniej dzielimy się z innymi. W ten klimat doskonale wpisała się marka SHEIN, która postanowiła wesprzeć tych, którzy pomocy potrzebują najbardziej. W ramach świątecznej kampanii marka przekazała darowiznę na rzecz Stowarzyszenia Otwarte Drzwi, która pomoże w rozwoju mieszkalnictwa, a także edukacji dzieci i młodzieży wykluczonych społecznie.

Marka SHEIN jest doskonale znana wszystkim, nawet tym, którzy modą niespecjalnie się interesują. I chociaż początkowo była bardziej firmą kurierską niż sprzedawcą detalicznym, to bardzo szybko za sprawą niskich cen ubrań w połączeniu z bardzo dużą obecnością w internecie stała się odzieżowym gigantem.

W związku ze Świętami Bożego Narodzenia marka SHEIN zaangażowała się w pomoc potrzebującym, nawiązując współpracę ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi, którego misją jest zapobieganie wykluczeniu społecznemu. Stowarzyszenie Otwarte Drzwi, co warto nadmienić, podejmuje liczne działania na rzecz osób wykluczonych (np. z niepełnosprawnościami, bezdomnych, z rodzin dysfunkcyjnych) poprzez ich socjalizację, rehabilitację, edukację czy aktywizację. Marka postanowiła przekazać na rzecz Stowarzyszenia część środków ze sprzedaży świątecznej kolekcji. Świąteczna kolekcja od SHEIN to nie tylko ubrania z motywem Mikołaja, reniferów czy pierników, ale też eleganckie stroje na wigilijny wieczór, piękne suknie, dodatki z zimowymi motywami. Darowiznę zasilą również środki z akcji Good Deeds Challenge, która polega na umieszczeniu na Instagramie zdjęcia pokazującego, jak w tym szczególnym czasie niesiemy pomoc naszym bliźnim.

Dyrektor firmy ds. marketingu, Bonnie Liu, nawiązanie współpracy ze Stowarzyszeniem skomentowała w następujący sposób: „2022 rok był dla nas pełen wyzwań, dlatego marka SHEIN chce życzyć Wszystkim pięknych Świąt Bożego Narodzenia. Pragniemy, aby ten czas był wyjątkowy również dla tych, którzy na co dzień tyle radości nie mają. Chętnie przekazujemy darowiznę na rzecz Stowarzyszenia Otwarte Drzwi, które swą codzienną, ciężką pracą sprawia, że życie wielu osób staje się lepsze – nie tylko w Święta”. Liu dodała, że jest to możliwe dzięki klientom marki SHEIN, którym gorąco podziękowała za ich hojność i szczodrość.

Z kolei Marta Perkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Otwarte Drzwi, napisała, że: „Wsparcie marki SHEIN to dla nas i naszych podopiecznych wyjątkowy prezent gwiazdkowy. Dzięki niemu możliwa będzie realizacja działań, poprzez które będziemy mogli pomóc wielu osobom, nie tylko w okresie Świąt Bożego Narodzenia”. Zebrane środki zostaną przeznaczone na wiele celów statutowych Stowarzyszenia m.in. na wsparcie świetlicy środowiskowej „Mały Książę”, edukację dzieci czy rozwój mieszkalnictwa dla osób niepełnosprawnych.

Mamy nadzieję, że to pierwsza, ale nie ostatnia edycja kampanii #SHEINXmasshare. Zebrane środki z pewnością zostaną dobrze spożytkowane i przyczynią się do poprawy życia tych, dla których los nie był łaskawy. Oby w te święta i dla nich zabłysła gwiazda szczęścia!




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat