Siłą Lancerto są kobiety!

Dlaczego na męskiej modzie najlepiej znają się kobiety.
Lancerto docenia rolę kobiet w rozwoju firmy oraz budowaniu świadomości modowych potrzeb wśród polskich konsumentów. Nikt nie ma wątpliwości, że to kobiety odgrywają kluczową rolę w kreowaniu męskiej mody i stylu. Również w funkcjonowaniu firmy są niezastąpione - 9 na 10 zatrudnionych w Lancerto osób to kobiety! Doskonale czują modę, nie tylko wychwytują i rozumieją trendy ale same je kreują. A do tego inspirują mężczyzn, doradzając podczas zakupów.

Na wiosnę firma zamierza zaproponować kobietom pierwszą w historii marki kolekcję damskiej odzieży.

UWAGA: W Dniu Kobiet Lancerto oficjalnie zapowiada, że wiosną 2022 roku po raz pierwszy w historii marki w ręce klientów trafi kolekcja damska. „Planowaliśmy zdradzić więcej szczegółów, ale to jedyne, co możemy powiedzieć w tym momencie” – tajemniczo zapowiada Michał Grochala, Brand Manager Lancerto. Kolekcja będzie dostępna online oraz w sklepach stacjonarnych. Więcej informacji na temat kolekcji przekażemy niebawem.

Według statystyk zdecydowaną większość osób zatrudnionych w Lancerto stanowią kobiety. Są obecne we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy - aktywne zarówno w biurach, podczas produkcji, w magazynach i w sprzedaży. Co ciekawe, kobiety zajmują większość stanowisk kierowniczych.

Kobiety zdominowały dział księgowo-płacowy pod nadzorem Głównej Księgowej. Sukcesy odnoszą: Pełnomocniczka Zarządu ds. Kadr i Managerka Biura Zarządu i Administracji.W kobiecych rękach są również wszystkie stanowiska Kierowników Regionalnych. Również stanowiska Dyrektorek Sprzedaży piastują kobiety, pracując w terenie, odpowiadają za wyniki sprzedaży i szkolenia Doradców Klienta. Kobiety dzierżą stery również w magazynach i w logistyce. Według Zarządu Lancerto w doborze pracowników oraz w ich ocenie najważniejsze są kompetencje i doświadczenie oraz zaangażowanie. Panie udowadniają, że świat mody nie ma przed nimi tajemnic a ich rola w prowadzeniu firmy jest nie do przecenienia. W przypadku działów kadrowo-księgowych ceniona jest dokładność i staranność. Kobiety wykazują się większą precyzją i mocniej kładą nacisk na szczegóły, co jest bardzo ważne w sprawach finansowo-personalnych. Ich mocną stroną są też kompetencje miękkie.

Zdecydowanie najszersza reprezentacja pań jest w Dziale Sprzedaży oraz wśród Doradców Klienta, pracujących w salonach sprzedaży. Mężczyźni ufają kobiecemu doradztwu i chętniej korzystają z rad udzielanych im podczas zakupów właśnie przez panie. W salonach także za eskpozycję towarów odpowiadają w przewadze kobiety. Visual Merchandiserki doradzają w kwestii ekspozycji kolorów, komponowania wystawionych wzorów, zestawień tkanin i fasonów – pomagają też analizować potrzeby klientów i trafnie na nie odpowiadają.

„W salonach Lancerto obserwujemy uważnie to ciekawe zjawisko. Moda męska jest kobietą. Najczęściej to właśnie kobiety doradzają i decydują o wyborze garderoby dla panów. Szczególnie w przypadku odzieży najbardziej eleganckiej tj. garniturów i marynarek na różne okazje. Często to żona, mama, siostra albo partnerka decydują, co ostatecznie zostanie wybrane. Oczywiście są też panowie, którzy świetnie radzą sobie sami, jednak nadal duży odsetek polega na wiedzy i smaku kobiet” – podsumowuje Michał Grochala, Brand Manager Lancerto.

Fot. LANCERTO
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat