Triumph wprowadza nowy koncept salonów

My Atelier - nowe salony marki Triumph.
Triumph, wiodąca marka bielizny damskiej, z dumą ogłasza stworzenie najnowszego i absolutnie innowacyjnego doświadczenia w obszarze sprzedaży detalicznej - My Atelier. Nowa koncepcja salonu zapewnia klientom nowoczesne, edukacyjne i interaktywne przeżycie zakupowe, które całkowicie wykracza poza tradycyjnie rozumianą przestrzeń handlową.

To kontynuacja niedawno zaprezentowanej przez Triumph komunikacji wizualnej, głęboko zakorzenionej w filozofii marki, celebrującej indywidualność. Świat, w którym kobiety mogą całkowicie zaakceptować siebie i wszystko, co czyni je wyjątkowymi.

Zakup bielizny to bardzo intymne i osobiste przeżycie dla każdej kobiety, co miało duży wpływ na koncepcję kreatywną. W nowej odsłonie salonu  celem marki jest stworzenie środowiska, w którym klientki czują się swobodnie i mogą bez pośpiechu wybierać idealny model, ciesząc się wysoko spersonalizowaną obsługą brafitterską, z której słynie Triumph.

My Atelier zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń, skupiająca się na stworzeniu ciepłego i przyjaznego otoczenia dla wszystkich odwiedzających. Koncept wykorzystuje naturalne, ekologiczne materiały o ręcznie wykonanych detalach. Stonowana paleta kolorystyczna i zastosowane transparentne elementy wystroju dodają intymności, komfortu, głębi, pozwalając czuć się swobodnie i kobieco we własnej skórze.

Powierzchnie sklepowe są starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne, pozwalając na swobodne i komfortowe przeglądanie asortymentu. Podobnie jak reszta atelier, także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby Klientki marki mogły poczuć się jak w prawdziwej oazie spokoju.

Pierwszy salon w koncepcji My Atelier został otwarty w maju br. w Tainan, a niedługo później dołączyły do niej dwie kolejne lokalizacje – w Zurichu i Wiedniu.

Zaangażowana w prezentowanie swojego różnorodnego dziedzictwa oraz globalnej obecności, marka Triumph w każdej lokalizacji, w której zostanie otwarty nowy koncept sklepu, zamierza współpracować z lokalnymi artystkami. Stworzą one unikalne dzieło sztuki inspirowane koncepcją My Atelier, w ich własnym charakterystycznym stylu. Oprócz wsparcia obiecujących talentów z całego świata, ta inicjatywa dodaje także regionalny wymiar każdemu otwarciu, dzięki czemu jeszcze bardziej łączy je z lokalną społecznością.

Przy okazji otwarcia konceptu My Atelier  w Zurichu, Triumph nawiązał współpracę ze szwajcarską artystką Shannon Zwicker, która wniosła do wnętrza swoje zmysłowe elementy designerskie. Natomiast Violetta Ehnsperg w koncepcie w Wiedniu wprowadziła charakterystyczną dla jej twórczości ekspresyjność kolorystyczną i abstrakcję.

Paul Gautier, Global Head of Brands, komentuje: "Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem nowej koncepcji salonów  i tym, że możemy zapewnić klientkom doświadczenia, które w pełni odzwierciedlają wartości naszej marki. ‘My Atelier’ to nie tylko przestrzeń handlowa. To miejsce do eksploracji, inspiracji i łączenia się z naszą marką w znaczący i wyjątkowy sposób. Jesteśmy też niezwykle dumni z możliwości współpracy z utalentowanymi lokalnymi artystkami, które dodają unikalny i spersonalizowany akcent do każdego wnętrza, łącząc go z lokalną społecznością i wprowadzając własną kreatywność i styl do naszego projektu sklepu".

Każdy aspekt konceptu My Atelier zachęca do eksplorowania dostępnej przestrzeni - daje  klientom możliwość swobodnego przeglądania asortymentu, spędzania czasu, odkrywania i inspirowania się. Jest to przestrzeń, która naprawdę wynosi tradycyjne doświadczenie zakupowe na wyższy poziom.

Rozumiejąc, że nie ma dwóch takich samych sylwetek, Triumph koncentruje się na celebrowaniu tego, co indywidualne: podkreślaniu różnic, które sprawiają, że kobiety są wyjątkowe - począwszy od ich perspektywy, postawy czy sposobu patrzenia na świat. Marka głęboko wierzy, że pojęcie normalności jest w pełni subiektywne i nie poddaje się żadnym standardom, dlatego wprowadziła narrację #ItsPersonal. Filozofia ta jest realizowana we wszystkich aspektach jej działalności - także poprzez kreowanie wyjątkowego i osobistego doświadczenia zakupowego.

Fot. Triumph
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat