Vault by Vans x Goodfight

Nowa kolekcja Vault by Vans x Goodfight.
Vault by Vans wita jesień nową kolekcją stworzoną we współpracy z marką modową Goodfight, która odzwierciedla czas dorastania i pomaga tworzyć własną modową (i nie tylko) tożsamość. To kolekcja łącząca inspiracje z dwóch stylów: szkolne mundurki podkreślające kulturę Wschodu i klasyczne elementy mody amerykańskiej zachodniego wybrzeża. Vault by VANS x Goodfight odzwierciedla wieloaspektową tożsamość marki podkreślając jej nostalgiczny wymiar.

Na czele kolekcji znajdują się OG Style 93 LX z odpinanymi klipsami w kształcie kwiatu orchidei. Oferta składa się z czterech produktów: kurtki z niestandardowymi naszywkami, satynowej koszuli z kołnierzem i koszulek. Kolekcję uzupełniają buty w stylu Mary Jane. Kolekcja Vault by Vans x Goodfight jest dostępna online i we flagowym sklepie Goodfight oraz w wybranych sklepach Vault by Vans.

Tło i najważniejsze elementy kolekcji
Goodfight to marka modowa z siedzibą w Los Angeles, której siłą napędową jest eksploracja fantazji i nostalgii.

"Wierzymy w siłę sztuki i ludzkiej wartości. Vans i kultura, która je otacza, zawsze reprezentowały szachownicę inkluzywności i indywidualnej ekspresji. Goodfight jest bardzo osobistym odzwierciedleniem naszych odmiennych tożsamości, więc w ramach naszej współpracy z Vans chcieliśmy spojrzeć na niektóre z naszych wyjątkowych chwil z marką, które ukształtowały to, kim jesteśmy dzisiaj".

Doświadczenie szkoły średniej może często jednoczyć poprzez wspólne chwile lub rozwijać nasze osobowości poprzez definiujące procesy. Goodfight wykorzystał ten ważny okres w życiu, aby połączyć różne pomysły i emocje w podejściu do kolekcji Vault by Vans. Odzwierciedlając własną wieloaspektową tożsamość kulturową, pomysł marki polegał na reinterpretacji kultowego wizerunku mundurków szkolnych kultury wschodniej poprzez klasyczne elementy mody kultury zachodniej. Rezultatem jest coś "nowego" - częściowo zaczerpniętego z odniesień kulturowych, częściowo zrodzonego z fantazji.

Asortyment odzieży i obuwia został zaprojektowany dla wszystkich i podkreśla nieograniczoną kreatywność młodzieży. W tym samym duchu, orchidea została wybrana jako motyw ze względu na jej niesamowitą, paradoksalną naturę. Orchidea, jeden z najstarszych istniejących kwiatów, jest symbolem miłości, piękna i wytrwałości. Niektóre storczyki mogą dożyć 100 lat, ale ich przetrwanie zawsze zależy od symbiotycznych relacji z odrębnymi organizmami, co uosabia jedno z naszych podstawowych przekonań jako marki: prawdziwej siły nie można znaleźć w samotności, tylko w naszej wewnętrznej potrzebie bycia razem.

Fot. Vans
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat