Willow Voges Fernandes najnowszym ambasadorem marki Vans

Kampania "This is Off The Wall" celebruje kreatywną podróż do odkrywania autentycznego siebie
"Nic szczególnego tak naprawdę nie definiuje mojego stylu. Nie zastanawiam się nad tym, co robię, po prostu wychodzę i to robię" - Willow Voges Fernandes,team rider Vans.

Vans, oryginalna marka sportów akcji i globalny mistrz kreatywnych poszukiwań, z dumą prezentuje najnowszą odsłonę swojej kampanii, "This is Off The Wall", celebrując indywidualność i odkrywanie siebie z perspektywy zawodnika skate teamu Vans, Willow Voges Fernandes.

W wieku 21 lat Willow szybko staje się jednym z najbardziej ekscytujących i utalentowanych deskorolkarzy. Urodzony i wychowany w Hamburgu w Niemczech, Willow jeździ na deskorolce od 2 roku życia. Najpierw na snowboardzie Myszki Miki, a następnie na kompletnej deskorolce Birdhouse. Z 3 minutową częścią otwierającą w filmie Where is Tom? - wkrótce wydanego przez Vans Europe kontynuacji Tom's Tales z 2020 roku - potężny styl Willowa, surowe umiejętności i swobodny charakter przyniosły mu sławę w branży. Spełnia swoje marzenie, podróżując po świecie, kręcąc klipy skate, łącząc się z ludźmi i rozwijając swój styl.

Kampania Vans "This is Off The Wall" ma na celu wzmocnienie nowego pokolenia kreatywnych podróżników, którzy wyruszają na własną ścieżkę odkrywania siebie. Kampania rozpoczęła się na początku tego roku z globalnymi ambasadorami, w tym raperką Little Simz, skateboarderami Beatrice Domond i Felipe Nunes oraz kreatywną Irene Kim. Ci kreatywni podróżnicy są rewolucjonistami mody, globalnymi sportowcami sportów akcji i mistrzami muzyki, poszukującymi autentyczności w sobie, swoich związkach i świecie, jednocześnie napędzając kulturę. Są czymś więcej niż chwilą - są pełnymi pasji przedstawicielami swoich społeczności i wspaniałym spojrzeniem na świetlaną przyszłość swojego pokolenia.

Krótkiemu montażowi, w którym Willow jeździ po Berlinie, towarzyszą urzekające, pięknie zniekształcone wizualizacje i odważne schematy kolorów. Willow ma na sobie Knu Skool, sylwetkę niedawno ponownie wprowadzoną i przeprojektowaną po długim pobycie w archiwach. Zainspirowana przeszłością i stworzona z myślą o dniu dzisiejszym, ta nowoczesna interpretacja niskiej cholewki z lat 90. została zaprojektowana z wyolbrzymionym językiem i kołnierzem na kostce, solidnymi zamszowymi cholewkami, charakterystycznymi gumowymi waflowymi podeszwami zewnętrznymi i na nowo zaprojektowanym diamentowym skosem Sidestripe™. Masywny, ponadgabarytowy wygląd przypomina kultowe buty skate z minionych dziesięcioleci.

Fot. Vans
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat