Work/life balance w świecie nowych technologii

Kampania Back to Office w obiektywie MODIVO.
MODIVO w najnowszej kampanii związanej z powrotem do biur zgłębia ideę zachowania własnego indywidualizmu w środowisku korporacyjnym. Postmodernistyczna kampania nawiązująca do dystopijnej estetyki Yohji Yamamoto i technoparanoicznego serialu „Rozdzielenie” rozkłada na czynniki pierwsze koncepcję work/life balance w nowej rzeczywistości.

Za pomocą symboli MODIVO przypomina o ponadczasowych wartościach – pasji, życiowej równowadze i dążeniu do szczęścia, niezależnie od czasów i rzeczywistości, która nas otacza. Biurowe stylizacje nabrały w kampanii mniej formalnego charakteru, a minimalizm zyskał nowego znaczenia – w myśl trendu quiet luxury.

Rozdzielenie
Czy możliwe jest rozdzielenie życia zawodowego od prywatnego? Czy da się rozdzielić emocje i uczucia od skupienia i równowagi? Rozdzielenie jest punktem wyjścia do nowej kampanii MODIVO dedykowanej powrotowi do biura. Powstała pod wpływem serialu „Rozdzielenie” zgłębia nową odsłonę koncepcji work/life balance w świecie nowych technologii. Twórcy kampanii poprzez osadzone w antyutopijnych klimatach zdjęcia i film, zastanawiają się nad konsekwencjami nowych technologicznych rozwiązań w kontekście budowania własnej tożsamości, a także nad tym – jak i czy – praca definiuje nas samych. Czy możliwe jest zachowanie indywidualności w świecie sztywnych korporacyjnych ram?

Tematyka kampanii jest zaproszeniem do wspólnego dialogu. MODIVO otwiera w ten sposób dyskusję na temat ponadczasowych wartości, niezależnych od kierunku w jakim rozwija się świat, a także cech, które czynią nas ludźmi bez względu na obowiązujące prawa, kodeksy lub ideologie.

Indywidualizm w świecie powtarzalności
W tym iście brutalistycznym pryzmacie, multibrand zastanawia się nad względnością świata idealnego, który wyglądać będzie zupełnie inaczej w zależności od wizji jego twórcy. Na zdjęciach w kampanii MODIVO rzeczywistość nawiązuje do korporacyjnych pragnień stworzenia pracownika perfekcyjnego. Podobnie jak w serialu „Rozdzielenie” jest on wyzutym z emocji i uczuć robotem, zaprogramowanym na osiąganie wyników i sukcesów – bez niepotrzebnych rozpraszaczy. W nowym ekosystemie pozbawionym okien, natury i życia, zwolniony jest z podejmowania własnych decyzji, kreowania własnej tożsamości, tworzenia własnych zasad. W mikroskopijnym boksie, zaprojektowanym bez najmniejszego błędu, wyliczonym do każdego centrymetra, człowiek sprowadzony jest do uosobienia karty wstępu, wiersza w tabelce, realizującego cele i założenia jednostek nadrzędnych.

Niepokój jako inspiracja
Towarzyszący bohaterom kampanii niepokój jest uczuciem, które zwiastuje nieznane, wpływa na nasze decyzje i kontroluje nasze emocje. Dla świata mody jest wielką inspiracją od zawsze. Ujęty w formie pół żartem, pół serio interpretuje poczucie indywidualności w świecie nowych technologii. Za pomocą monochromatycznych stylizacji o ciemnym kolorze w nieco żartobliwy sposób nawiązuje do estetyki Yohji Yamamoto czy Ricka Owensa.

Czarne lustro
Zbudowane wokół głębokiej czerni stylizacje, podobnie jak w Matrixie, odpowiadaja na pytanie: jesteśmy prawdziwi czy wygenerowani komputerowo? A może sami kreujemy własny styl, również w środowisku biurowym? Looki kampanii odpowiadają na trendy związane z hiperprostotą i brutalizmem. „Stylizując, starałam się zachować surowość i „bezosobowość”, które są bardzo widoczne w serialu „Rozdzielenie” mówi Marta Zaczyńska, stylistka kampanii. Jednocześnie przemyciłam trochę koloru, który pojawia się w czerwonych rajstopach, znajdujących się pod jednolitą garsonką, czy w postaci zielonych golfów, wychylających się spod płaszczy”. Przy stworzeniu stylizacje inspiracje czerpano z najmocniejszego trendu ostatniego sezonu – quiet luxury, czyli współczesnego oblicza ponadczasowego minimalizmu. To właśnie w tej tendencji najlepiej komponują się barwy takiej jak czerń – symbol elegancji, minimalizmu i prostoty, granat – kolor utożsamiany z bezpieczeństwem, szary – symbol otwartości na komunikację, beż – barwa wzbudzająca zaufanie.

Garnitury, będące podstawą estetyki biznesowej, zinterpretowane zostały na zdjęciach kampanii w zupełnie nowy, nieoczywisty sposób. Nie tylko stały się odzwierciedleniem stylu ich użytkowników, ale także w subtelny i nonszalancki sposób, wyraziły ich skrywaną pod korporacyjnymi pozorami osobowość i potrzeby. Modelki i modele przełamują więc sztywny biurowy dress code, nieoczywistymi krojami, a także drobnymi detalami, które dopełniają stylizacje i nadają im nowe „ukryte” znaczenie.

Więcej inspiracji dotyczących mody do biura znaleźć można w sklepie internetowym, w sklepach stacjonarnych MODIVO i w aplikacji.

Fot. MODIVO
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat