"Zawodowo od nowa" Jon Acuff

Nowość wydawnicza "Zawodowo od nowa" Jon Acuff.
BESTSELLER „NEW YORK TIMESA”

Odważ się na nowy początek!

Ta książka nie jest o rzucaniu pracy. To poradnik o tym, jak zacząć świadomie budować swoją karierę – niezależnie od tego, czy marzysz o awansie, pracy na własny rachunek, czy chcesz pozostać w obecnym miejscu i poprawić swoją sytuację.

Praca nie musi być więzieniem, w którym odsiadujesz wyrok aż do przejścia na emeryturę!

Jon Acuff sam zatrudniał się i zwalniał kilkanaście razy. Znalazł pracę marzeń, a potem ją rzucił. Wreszcie odkrył, że o sukcesie zawodowym decyduje osobiste Konto Kariery budowane dzięki czterem inwestycjom: w Umiejętności, Relacje, Osobowość i Zapał. To właśnie dzięki nim przygotujesz się zarówno na pozytywne, jak i negatywne sytuacje w życiu zawodowym.

Po przeczytaniu tej książki ruszysz z miejsca i przebijesz się przez Sufit. Uporasz się ze Wstrząsem, takim jak nagła zmiana czy utrata pracy. Wykorzystasz Skok w karierze i Szansę na zmianę. A przede wszystkim zyskasz motywację i energię, by ZACZĄĆ OD NOWA!

Masz moc, żeby stworzyć sobie nowy początek. Jon Acuff pokaże ci, jak to zrobić.
– SOPHIA AMORUSO, autorka książki #Szefowa

Lekcje udzielane przez autora – lekcje, które sam odrobił w pocie czoła i o których opowiada szczerze i serdecznie – pomogą każdemu, kto ma zamiar rozwijać karierę. To poradnik zawodowy do kwadratu.
– BRIAN KOPPELMAN, scenarzysta i filmowiec (Ocean’s 13, Człowiek sukcesu,Hazardziści)

Jon Acuff serwuje nam kopiaste porcje doskonałych porad podlanych sosem z autoironicznego humoru. Jestem przedsiębiorcą i właścicielką firmy; czytając, na przemian kiwałam głową, śmiałam się i przyjmowałam dobrotliwe prztyczki w nos. Szczerze polecam każdemu, kto chciałby uwolnić się z pułapki stagnacji.
– CRYSTAL PAINE, założycielka MoneySavingMom.com i autorka bestselleru magazynu „New York Timesa” Say Goodbye to Survival Mode

O autorze:
Jon Acuff – autor pięciu książek, w tym Zawodowo od nowa i Start, które znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa”. Energiczny i inspirujący mówca. Przez szesnaście lat pomagał kreować wizerunek takim firmom jak: Home Depot, Bose, Staples i AutoTrader.com. Jego blog śledzą miliony czytelników. Mieszka w Nashville z żoną Jenny i dwiema córkami.

ISBN 978-83-7788-778-2
Format: 16,5 x 23,5 cm
Liczba stron: 240
Cena 34,90 zł
Edgard, Warszawa 2016




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat