adidas Originals i Wang znowu zaskakują, sięgając po inspirację do nieoczywistego kolektywu kurierów rowerowych i wielbicieli nocnego życia Nowego Jorku. Listopadowa linia pełna jest nieoczywistych rozwiązań. Mowa tu, nie tylko o charakterystycznej dla tego sezonu kolorystyce z neonową żółcią na czele, ale także odwróceniu logotypu czy przyszyciu trzech pasków na wewnętrznej stronie ubrania.
W rezultacie mamy do czynienia z odważną i jak zawsze nieco buntowniczą linią, w której znajdą się m.in.: żółty dres z polaru, spodnie i kurtki z błyszczącej tkaniny w kilku różnych krojach, dwustronna zimowa parka oraz szlafrok. Uzupełnienie kolekcji stanowią dwa modele sneakersów, których podeszwy wyposażone są w technologię BOOST. Znany z poprzedniego sezonu, model AW BBall o wyższej cholewce, tym razem występuje w wersji przed kostkę. Powraca także jesienny AW Hike Lo w stonowanych kolorach: czerni i odcieniach szarości.
Fot. adidas
Informacja prasowa