Od 5 lat marka umacnia swoją pozycję na polskim rynku i dowodzi, że uniwersalne kroje, w połączeniu z dopracowanymi detalami są symbolem subtelności, szlachetności i kobiecości. Sezonowość kolekcji nie jest dyktowana tylko bieżącymi trendami, czy porami roku – twórczyni marki stawia na inspiracje, autorskie pomysły i najwyższą jakość wykończenia.
Adore, czyli z francuskiego miłość, to nazwa najnowszej kolekcji Manifiq&Co na sezon jesień-zima 2017/2018. Z dużą czułością i wrażliwością na piękno Manifiq&Co. dba o swoje klientki, a kolekcja Adore, ma być synonimem miłości, jaką #manifiqgirls darzą markę oraz tego, czego szukają każdego dnia. Ponadczasowy styl kolekcji wpisujący się w wizję marki, sprawia, że ubrania zostają z właścicielkami na dłużej i towarzyszą im na każdym kroku, zarówno w pracy, jak i w podróży.
Połączenie uniwersalnych krojów z wysokiej jakości materiałami i ciekawymi detalami, to sposób na klasykę w odświeżonym wydaniu. Ponadczasowe sukienki, dziewczęce spódnice i bluzki o eleganckim wykończeniu - wszystko utrzymane w stonowanej, pastelowej kolorystyce. Dominujące role w palecie barw odgrywają odcienie szarości, granatu i beżu, które świetnie sprawdzą się w każdym sezonie. Oprócz flagowych produktów, takich jak rozkloszowane sukienki i spódnice.
Manifiq&Co prezentuje również swoją nową, bardziej sportową odsłonę w postaci wygodnych, acz bardzo kobiecych dresów i szortów. Marka słynie ze swojego zamiłowania do detali, dzięki czemu wszystkie kreacje są dopracowane i wykonane z najwyższą precyzją. Koronki, hafty, falbanki to kwintesencja kobiecości w subtelnym wydaniu Manifiq&Co.
Kolekcji Adore towarzyszy także kampania wizerunkowa, której twarzą została Weronika Spyrka. Za sprawą fotografa Macieja Bernasia modelka prezentuje się zachwycająco w stylu #manifiqgirl – naturalnej, szczęśliwej, stylowej dziewczyny, której w duszy gra paryski szyk i niewymuszona elegancja.
Fot. Maciej Bernaś
Informacja prasowa