Projektanci proponują zarówno minimalistyczne formy, jak i romantyczne, kobiece akcenty. Najnowsza kolekcja QUIOSQUE to delikatny powiew kobiecości i mistrzowskie połączenie najnowszych trendów z uniwersalnym stylem.
Wiosenny sezon w QUIOSQUE zaskakuje nowościami. Dotyczą one kolorów, form i detali. Wśród materiałów dominują: zwiewne szyfony, delikatny tencel, miękka wiskoza . Tym co zasługuje na szczególną uwagę są: hafty, orientalne wzory i zwierzęce motywy. Projektanci chętnie włączają do kolekcji – niezwykle kobiece - plisowane elementy. Często pojawiają się także koszulowe formy. Tym, co przyciąga uwagę jest cienki jeans i melanżowa dzianina. Zgodnie z trendami, kolorystyka bazuje na szarościach, beżach, brązach, khaki, czerni i granacie. Tę podstawę projektanci przełamują mocnymi akcentami fioletu, fuksji, koralu i żółci. Pojawi się – zawsze modna - kratka vichy, a także wariacje na temat tye dye.
W nowej kolekcji zagoszczą niezmiennie modne garnitury. Żakiet i spodnie w bieli - jako świetna alternatywa dla eleganckich sukienek - sprawdzi się na wiele okazji. W garniturach nie zabraknie klasyki, która - zbudowana z wielu elementów – pozwala na mnogość kombinacji w stylizacjach. Wiosenną nowością w QUIOSQUE jest kurtka jeansowa, która - w połączeniu ze spódnicą lub spodniami - stworzy modny jeansowy „total look”.
Projektanci QUIOSQUE proponują różne kombinacje stylizacyjne. Plisowaną spódnicę możemy połączyć z t-shirtem. Wiskozową koszulę, z orientalnym nadrukiem, uzupełnia letni jeans. W kolekcji nie zabraknie romantycznych łączek i kobiecych, malowanych kwiatów. Kombinezony z egzotycznym nadrukiem będą idealne na letni czas.
Kurtka z eco skóry na dobre zagości w kolekcji QUIOSQUE. Natomiast trencz z wykończeniem w kratkę to wariacja na temat brytyjskiej klasyki. Wiosenne kurtki - w kolorach jasnej szarości czy khaki - sprawdzą się na wiele okazji. Dla odważniejszych pań, projektanci proponują kurtki w kolorze świetlistej limonki czy soczystej czerwieni.
Na chłodniejsze letnie wieczory idealne będą ażurowe kardigany, marynistyczne bluzki czy dziane bluzy z połyskiem. Ponieważ coraz więcej czasu spędzamy w domach, nadal stawiamy na wygodę, dlatego też w kolekcji QUIOSQUE zawita wygodny, kobiecy dres idealny na wiele okazji.
QUIOSQUE, w myśl swego hasła, oferuje kolekcje dostosowane do różnych typów sylwetek. Klientki marki mogą wybierać w szerokiej gamie rozmiarów: od 36 do 46. Perfekcyjny krój ubrań, świetnie dobrane fasony, możliwość łatwego łączenia poszczególnych modeli z kolekcji, przemyślana paleta kolorów – to wszystko sprawia, że - obecna od ponad 25 lat na rynku - polska marka QUIOSQUE, daje kobietom gwarancję świetnego wyglądu.
Sesja zdjęciowa, promująca kolekcję Wiosna/Lato 2021, powstała z udziałem Ewy Wachowicz i Pauliny Krupińskiej – Karpiel, które już kolejny sezon, są twarzami marki QUIOSQUE.
Ewa Wachowicz i Paulina Krupińska – Karpiel – to kobiety, które idealnie wpisują się w filozofię i hasło marki „jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Są aktywnymi, spełnionymi, pełnymi pasji i radości życia kobietami, które umiejętnie godzą życie rodzinne z zawodowym. Różni je wiele - kolor włosów, typ sylwetki i wiek. A co łączy? Nie tylko korona Miss Polonia, lecz przede wszystkim naturalne piękno i emanująca kobiecość. Obie panie są przykładem tego, że piękna nie definiuje wiek, rozmiar czy kształt sylwetki. Drzemie ono w każdej kobiecie.
Fot. QUIOSQUE
Informacja prasowa