W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Reebok - Always Classic

Druga, lokalna odsłona Always Classic wspierająca Model Freestyle.

Druga odsłona kampanii Reebok - Always Classic należy do kultowego modelu jakim jest Freestyle Hi. Model, który z sali treningowej i buta przeznaczonego do fitnessu szturmem stał się królem ulicy. W lokalnej odsłonie Freestyle Hi wsparty został przez dwie bohaterki – Natalię Nykiel i Anię Augustynowicz.   

Kampania Always Classic ma za zadanie rozwijanie idei i podkreślanie, że jednocześnie osobowość, historia i styl to czynniki definiujące prawdziwą klasykę. Dla wzmocnienia swojego przekazu, marka po raz kolejny zaprosiła do współpracy inspirujące osoby. W globalnej kampanii model Freestyle Hi wsparty został przez Gigi Hadid. W lokalnej, drugiej odsłonie cyklu Always Classic znalazły się - Natalia Nykiel i Ania Augustynowicz.

Natalia Nykiel, wokalistka, która szturmem podbija polską scenę muzyczną. Jej debiutancka płyta zyskała miano złotej, a ostatnia zatytułowana „Discordia” została uznana w wiodących podsumowaniach muzycznych za najlepszą polską płytę 2017 roku! Jej teledyski osiągają milionową liczbę odtworzeń, single w zawrotnym tempie stają się przebojami. Na swoim koncie ma setki koncertów i wystąpień na takich wydarzeniach jak m.in. Audioriver Festival i Orange Warsaw Festival. Łączy pop z awangardową elektroniką. Jej muzyka jest spójna z wizerunkiem scenicznym, a teledyski wpisują się na listę jako jedne z najbardziej oryginalnych na polskiej scenie muzycznej.        

Dziewczyna, która robi ogromną furorę w internecie. Druga bohaterka cyklu Always Classic to Ania Augustynowicz. Modelka, współpracowała przy sesjach zdjęciowych dla takich marek jak Local Heroes, Reserved, Lanvin, Guess, wzięła również udział w ogólnopolskiej kampanii Reebok Fury Lite. Oprócz tego studiuje grafikę projektową, a niedawno rozpoczęła przygodę z ilustracją – współpracuje z licznymi polskimi i zagranicznymi markami i magazynami.

Freestyle HI to buty, których historia sięga lat 80. Początkowo były nieodłącznym elementem stroju fitness, ale bardzo szybko stały się ulubieńcami ulicy i na stałe zagościły w codziennej modzie. Reebok Classic Freestyle Hi to model zaprojektowany z myślą o kobietach. Stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych butów marki Reebok. Nie mogło go zabraknąć w tej kampanii, bo oryginalność, niezależność i odwaga w przekraczaniu granic to cechy, które łączą ten kultowy model z jego charyzmatycznymi bohaterkami cyklu Always Classic.

Freestyle Hi swoim wyglądem nawiązują do stylu retro. Podwyższona, skórzana cholewka komfortowo podtrzymuje stopę, a dodatkowe zapięcie na paski w kostce pozwala dopasować but dla maksymalnej wygody. 

Sesja zdjęciowa wykonana została przez Piotra Książka. Za produkcję odpowiada Hart Warsaw. Zdjęcia i stylizacje odzwierciedlają klimat street fashion. A czyste i kolorowe tło podkreślają postać i produkt. Cała kampania Always Classic zgromadziła osobowości, które nie boją się wyrażać siebie, a także wyznaczają trendy na całym świecie. W globalnej odsłonie projektu udział wzięły - gwiazda popowa Ariana Grande, międzynarodowa supermodelka i ikona stylu Gigi Hadid, duet hip-hopowy Rae Sremmurd, modelka Sharina Gutierrez, ikona stylu Teyana Taylor i raper Lil Yachty. W drugiej odsłonie tego cyklu pojawiły się Natalia Nykiel i Ania Augustynowicz.

Fot. Reebok
Informacja prasowa

Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic
Always Classic



Społeczność
Reklama