„100% smaku, 0% cukru”

Mirinda Free i 7UP Free już w sprzedaży
PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. To bezpośrednia odpowiedź firmy na potrzeby konsumentów, którzy chcą cieszyć się smakiem kultowych napojów i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.

Według raportu Zwyczaje żywieniowe w Polsce1, aż 63% Polaków ogranicza ilości spożywanego cukru. Aktualne trendy jasno wskazują, że coraz częściej poszukujemy napojów i produktów spożywczych, które pozwalają cieszyć się ulubionymi smakami, ale w zdrowszej, mniej kalorycznej wersji. Marka PepsiCo ponownie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadza nowe bezcukrowe warianty napojów Mirinda i 7UP na polskim rynku.

– Segment smakowych napojów bezcukrowych stale rozrasta się i zyskuje na popularności, a tendencja ta najbardziej widoczna jest w krajach Europy Zachodniej, gdzie obserwujemy znaczne wzrosty sprzedaży napojów bezcukrowych względem ubiegłych lat. W Polsce ponad 1/3 konsumentów regularnie wybiera produkty bez zawartości cukru – powiedziała Magdalena Grędzicka, starszy kierownik grupy marek w PepsiCo. – W sprzedaży od lat dostępne są Pepsi MAX, czyli bezcukrowe napoje typu cola, ale dostrzegliśmy także potencjał innych ulubionych napojów gazowanych Polaków z portfolio PepsiCo, które do tej pory dostępne były jedynie w klasycznym, słodzonym cukrem wariancie. Mirinda Free i 7UP Free to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy chcą cieszyć się ulubionymi napojami i jednocześnie ograniczyć spożywanie cukru – dodała Magdalena Grędzicka.

Zgodnie ze strategią pep+ (PepsiCo Positive), firma PepsiCo stale przeprowadza reformulacje napojów i przekąsek, dzięki czemu oferuje konsumentom produkty o mniejszej zawartości cukru i soli, a także wytwarza je przy użyciu zdrowszych rodzajów olejów, tym samym zmniejszając ich kaloryczność. Mirinda Free oraz 7UP Free poszerzą zarówno portfolio marki, jak i znacznie wpłyną na wzrost segmentu bezcukrowych smakowych napojów gazowanych na polskim rynku.

Napoje Mirinda Free i 7UP Free są już w sprzedaży i stopniowo będą pojawiać na sklepowych półkach w całej Polsce w butelkach o pojemności 0,5l, 0,85l, 1l i 1,5l.

Kampania promocyjna Mirinda Free oraz 7UP Free
Pojawienie się na rynku nowego wariantu Mirinda Free zostanie na dalszym etapie wsparte kampanią pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”, która obejmie działania reklamowe w mediach społecznościowych i na innych platformach digitalowych (głównie Facebook i YouTube) oraz specjalne materiały promujące w punktach sprzedaży. Poprzez dedykowane ekspozycje POS marka zachęci konsumentów również do spróbowania 7UP Free.

1 https://csr.biedronka.pl/161342-raport-zwyczaje-zywieniowe-w-polsce

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat