Tchibo wprowadza sezonową ofertę do swoich kawiarni

To odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów .
W ofercie kawiarni Tchibo pojawiły się właśnie orzeźwiające nowości, idealne na ciepłe, wiosenne dni. Premierowe propozycje to odpowiedź na trendy panujące na rynku i oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Serca tych, którzy lubią „zieloną stronę mocy” i „egzotyczne bogactwo smaków” skradną odpowiednio napoje na bazie matchy oraz napoje na bazie kaw mrożonych w nowych odsłonach.

Nowości w kawiarniach Tchibo dostępne są od 15 kwietnia. – W słoneczne dni szczególnie warto zajrzeć do kawiarni Tchibo. W nadchodzącym sezonie naszym gościom serwujemy orzeźwienie i niebanalne połączenia. Nasze nowości to najlepszy dowód na to, że tworząc portfolio skupiamy się nie tylko na tym, aby zapewnić klientom słodką chwilę przyjemności, ale i zwracamy uwagę na właściwości zdrowotne wykorzystywanych produktów. Jesteśmy przekonani, że napoje na bazie matchy, takie jak Matcha Latte, Iced Matcha Latte czy Matcha Frappe, będą prawdziwym hitem. Nie zapominamy jednak o miłośnikach kawy i z myślą o nich włączamy do menu napoje z kokosową nutą oraz hibiskusem – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar w Tchibo.

Zielona rewolucja
Matcha, okrzyknięta mianem superfood, zyskuje coraz większą sympatię Polek i Polaków. O zaletach tej zielonej herbaty występującej w formie sproszkowanych liści słyszymy od lat. Dojrzewająca w cieniu, zawiera imponującą dawkę aminokwasów i antyoksydantów. Skąd pomysł na matchę w ofercie kawiarni Tchibo? Napoje i napary na jej bazie mają podobne właściwości do kawy i często wybierane są jako jej alternatywa.  

W nowym menu pojawią się aż 3 propozycje, serwowane przez baristów Tchibo, które z pewnością podbiją serca fanów matchy. Wielbiciele klasyki powinni zaś wypróbować podawane na ciepło Matcha Latte, dla tych szukających ochłodzenia proponujemy Iced Matcha Latte z kostkami lodu. Natomiast Matcha Frappe to słodka propozycja dla fanów mrożonych, a zarazem deserowych napojów.

Zmrożony duet dla wegan i nie tylko
Z myślą o tych, którzy wybierają napoje sezonowe na bazie kaw klasycznych, międzynarodowy zespół Tchibo opracował też receptury, które po raz pierwszy w historii będą dostępne we wszystkich kawiarniach Tchibo na świecie. Iced Hibiscus Latte, czyli połączenie klasycznej Latte z nutą hibiskusa docenią osoby, lubiące orzeźwienie w nieco bardziej kwiatowej wersji. Z kolei Iced Coco Oat Latte to wegańska odsłona znanego już klientom Tchibo Iced Coco Latte. Teraz ten uwielbiany napój z nutką kokosa można wybrać w wersji z napojem owsianym.

To odpowiedź na trendy i oczekiwania konsumentów. Jak bowiem pokazują wyniki przeprowadzonego na zlecenie Tchibo Warszawa przez Agencję Kantar badania, dla większości pijących kawę Polaków tworzy ona duet nierozłączny z mlekiem lub jego roślinną alternatywą. Choć znaczna większość (77%) używa mleka krowiego, już niemal co piąty konsument (19%) kawy decyduje się na jego wegańskie alternatywy. Wśród najpopularniejszych znajdują się napoje owsiane, migdałowe, sojowe oraz kokosowe1.

1 Badanie "Coffee U&A" zostało przeprowadzone w okresie 12.05-8.06.2022 na reprezentatywnej grupie respondentów, deklarujących spożywanie napojów kawowych, w dwóch modułach: moduł I n=3000 respondentów; moduł II n=1800 respondentów.  Uczestnicy badania byli w wieku 16-69 lat, pochodzili z Polski. Badanie przeprowadzono za pomocą kwestionariusza online.

Fot. Tchibo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat