Avon po raz kolejny wspiera pacjentki onkologiczne

Kolejna odsłona kampanii Avon Kontra Rak Piersi.
4 lutego przypada Światowy Dzień Walki z Rakiem. Z tej okazji marka Avon, która już od kilkudziesięciu lat prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Rak Piersi, przekazuje 5 tysięcy balsamów na skórę głowy Stowarzyszeniu ,,Amazonki’’ Warszawa-Centrum, skąd trafią do osób dotkniętych rakiem.

W zeszłym roku Avon przeprowadził kampanię społeczną „Każda z nas”, wspierającą kobiety przechodzące przez nowotwór i zwracającą uwagę na ich potrzeby. W ofercie marki pojawił się zaś specjalny balsam dbający o delikatną skórę głowy, który powstał we współpracy z osobami doświadczającymi choroby nowotworowej. Firma przekazała blisko 10 tysięcy sztuk tego produktu Stowarzyszeniu „Amazonki” Warszawa-Centrum oraz Fundacji Rak’n’Roll, a obecnie w ramach działań zaplanowanych na Światowy Dzień Walki z Rakiem pomaga po raz kolejny – przekazując dodatkowe 5 tysięcy balsamów Stowarzyszeniu „Amazonki”, skąd trafią do pacjentów.

Od lat współpracujemy z Avon w zakresie profilaktyki raka piersi i naprawdę doceniamy, że marka rozumie potrzeby osób dotkniętych chorobą nowotworową, również te dotyczące delikatnej pielęgnacji. Cieszymy się, że kolejne tysiące słoiczków trafi do kobiet będących w trakcie leczenia choroby nowotworowej lub po nim i pomoże im zadbać o ich wrażliwą skórę głowy – mówi Ewa Grabiec-Raczak, Prezes Zarządu Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Wszystkie jesteśmy różne i mamy inne potrzeby, ale każda z nas chce się czuć zadbana i piękna, także wtedy, gdy doświadcza choroby – dodaje Ewa, pacjentka Narodowego Instytutu Onkologii. To wyjątkowy balsam na wyjątkowe potrzeby. Pielęgnuje delikatną skórę głowy, przywracając jej odpowiedni poziom nawilżenia – komentuje Małgorzata, Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum.

Avon troszczy się o wszystkie kobiety przez cały rok. Od 1998 roku marka prowadzi w Polsce kampanię Avon Kontra Rak Piersi, która ma na celu podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki raka piersi. W ramach prowadzonych działań firma zwiększa dostęp do badań profilaktycznych, prowadzi działania edukacyjne i dba o potrzeby każdej kobiety.

Przez 365 dni w roku staramy się tworzyć lepszy świat dla kobiet, dlatego z okazji Światowego Dnia Walki z Rakiem zdecydowaliśmy się przekazać kolejne 5 tysięcy sztuk balsamu na rzecz Stowarzyszenia „Amazonki” Warszawa-Centrum, skąd trafią do potrzebujących – mówi Agnieszka Isa, Dyrektor Generalna Avon Cosmetics Polska.

Tylko od 2019 roku Avon dofinansował łącznie ponad 18 000 badań USG piersi, a kolejnych kilka tysięcy dofinansuje także w tym roku, dając Polkom szansę na wczesną diagnozę. Środki na ich realizację pozyskiwane są ze sprzedaży dedykowanych produktów z Różową Wstążką.

Fot. Avon
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat