Biedronka wysyła klientom nietypowe SMS-y

Biedronka wysyła klientom nietypowe SMS-y. Lidl odpowiada
Tak Biedronka walczy o klientów – wysyłając informację o cenach i porównując je do cen Lidla. Lidl nie pozostaje dłużny.

W dzisiejszym świecie kapitalizmu coraz trudniej jest prowadzić skuteczny marketing przyciągający rzesze klientów. Biedronka wystartowała z nowym pomysłem. W SMS-ach wysłanych do klientów posiadających kartę Moja Biedronka porównała swoje ceny do cen Lidla.

Do tej pory wiadomości zawierały jedynie ceny produktów w sieci sklepów Biedronka.
“W poniedziałek 5.02 w Biedronce papier toaletowy Queen 40 rolek 25,99 zł/opak, a w Lidlu 11% drożej niż w Biedronce” – czytamy w wiadomości.

Oprócz takiego komunikatu pojawiły się również wersje porównujące ceny jajek Kinder Niespodzianka, mandarynek oraz masła.

Co na to Lidl? W okamgnieniu zareagował na informację o porównaniu cen masła. Obniżył swoją cenę do 2,85 zł, tym samym czyniąc ją niższą o 10 gr niż w Biedronce.

Na tym nie koniec. Po obniżce Lidla natychmiastowo cena “biedronkowego” masła spadła do 2,80 zł.

Udokumentowane na portalu X użytkownika Rafał Mundry:


Ilona Podsiadła
(ilona.podsiadla@dlalejdis.pl)

Fot. https://twitter.com/RafalMundry




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat