Nowy design, najlepszy smak!
Odświeżona odsłona opakowań czarnych herbat TEEKANNE nawiązuje do tradycyjnego, brytyjskiego designu. Na każdym pudełku konsumenci znajdą nie tylko skład poszczegól-nych mieszanek, ale także krótką historię o każdej specjalności. Po odświeżeniu designu, każdej herbacie czarnej odpowiada nowy kolor: Earl Grey - czarny, Gold - złoty, English Breakfast - czerwony, a Assam - zielony. Wszystkie łączy zastosowanie w projekcie frag-mentów map, nawiązujących do podróży do herbacianych zakątków świata. Dodatkowo, na każdym opakowaniu wyeksponowana została informacja, że wszystkie mieszanki herbaty zostały starannie wyselekcjonowane z najlepszych plantacji.
- Nowy design herbat czarnych został wprowadzony po to, by konsumenci mogli jeszcze łatwiej rozróżnić poszczególne mieszanki i wybrać swoją ulubioną specjalność. Dzięki zmianie wizerunków, nawiązującej do brytyjskich projektów, produkty będą nie tylko lepiej widoczne na sklepowych półkach, ale również, już od momentu pierwszego kontaktu z klientem, będą przywoływały skojarzenia z tradycją celebrowania chwil przy filiżance herbaty - mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. Mamy nad-zieję, że nowe, eleganckie opakowania przyciągną uwagę konsumentów, którzy do tej pory nie mieli okazji spróbować wszystkich czarnych herbat TEEKANNE - dodaje.
TEEKANNE. Tak smakuje czarna herbata
Aktualnie w portfolio TEEKANNE dostępnych jest łącznie kilkanaście czarnych herbat. Oprócz flagowego produktu marki, herbaty Earl Grey, dostępnej także w wersji z dodatki-em cytryny (Earl Grey Lemon), na rynku polskim kupić można mieszanki Assam, English Breakfast i Gold. Earl Grey, Earl Grey Lemon i Gold występują zarówno w opakowaniu z 20 i 100 torebkami. Natomiast herbaty English Breakfast i Assam występują tylko w większym opakowaniu.
ip
fot. Teekanne