Jak świętować, to tylko z Pepsi!

Świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” właśnie wystartowała.
Właśnie startuje świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi!

W rolę Elfów ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska, znani z dużego ekranu. Do niesfornego zespołu Elfów dołączyła influencerka Pepsi, Martyna Chomacka.

Kampania „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” pokazuje, że Święta to nie tylko czas, kiedy siedzimy przy suto zastawionych stołach. Wyjątkową atmosferę kreują chwile, a także mini okazje przed oraz w trakcie Świąt. Momenty spędzone w wyjątkowym gronie, niespotykane stylizacje świąteczne, przygotowywanie dekoracji, wypieków czy oglądanie kultowych, świątecznych filmów. Każdy świętuje po swojemu. W najnowszej kampanii Pepsi tym właśnie zajmują się Elfy, ponieważ „jak się bawią, to tak, żeby się upiekło”’, „jak pożerają, to świąteczne filmy”, a „jak się wystroją, to lepiej niż choinka”. A smak Pepsi tylko te wyjątkowe chwile podkreśla.

– Poprzez kampanię świąteczną Pepsi, chcemy dostarczać naszym konsumentom najbardziej pozytywnych emocji przed, jak i w trakcie świąt. Chcemy z nimi celebrować wszystkie mini okazje, jakie co roku tworzą niesamowitą aurę świąt, której z dużą ekscytacją wyczekujemy  – powiedziała Lena Ozimska, junior brand manager Pepsi, odpowiedzialna za kampanię świąteczną 2020.

Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360˚. Obok standardowych kanałów komunikacji, mini okazje z Pepsi będą dostępne również w sieci. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów z serii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”.

Ścieżka kreatywna do kampanii „Jak świętować, to tylko z Pepsi!” przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji Pepsi Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. Silnym elementem kampanii jest także ekspozycja świątecznych materiałów POS w sklepach na terenie całej Polski. Wyróżniające się ekspozycje z produktami Pepsi utrzymane są w niebieskiej scenerii, z białymi śnieżnymi elementami w otoczeniu Elfów.

Za ideę kreatywną w TV i kanałach cyfrowych odpowiada agencja Artegence, a za zaplanowanie kampanii w mediach dom mediowy Media Direction. Produkcję spotu wykonała Papaya i Film Produkcja, a sam spot wyreżyserował Daniel Jaroszek; produkcja materiałów digital została wykonana przez Film Produkcja (reż. Piotr Matejkowski). Za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiada BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat