Jak wybrać właściwy marketing w sieci?

Wybierz właściwy marketing w Internecie.
Firma, która dziś nie posiada w świecie WWW choćby wirtualnej wizytówki jest prawdziwym ewenementem a z pewnością może zapomnieć o łatwym rozwoju i szybkim poszerzeniu działalności, jakie stają się udziałem przedsiębiorstw opierających sprzedaż o działalność e-commerce.

Batalia o klientów aktualnie rozgrywa się głównie w cyfrowym świecie, gdzie rywalizujące ze sobą marki grają o naprawdę wysokie stawki. Jeśli zatem jeszcze nie zdecydowaliście się na krok w stronę globalnej pajęczyny lub dopiero planujecie rozpoczęcie aktywności na polu e-sprzedaży, oto praktyczna lista podstawowych metod pozyskiwania widoczności.

SEM czyli dwie podstawowe drogi dla każdego biznesu

Search Engine Marketing to zbiór taktyk, na które może sobie pozwolić firma pod skrzydłami wyszukiwarki internetowej, aby znaleźć się jeszcze bliżej klientów – na szczycie listy rezultatów Google. Promocja witryny w wyszukiwarce może się odbyć na dwa główne, powszechnie stosowane sposoby. Wedle pierwszego z nich stawiamy na mozolne i organiczne budowanie zasięgów oraz pozycji bez opłacania się korporacji z Mountain View, drugi zaś zakłada wykupienie stosownej kampanii reklamowej bezpośrednio u kalifornijskiego giganta. Naturalnie obie te drogi coraz częściej dla spotęgowania efektów rynkowych są obierane jednocześnie lub wymiennie, zwłaszcza że mimo swoistej kanoniczności, żadna z nich nie pozostaje nieskazitelna.  Decyzję zatem podejmujemy między odpowiednio SEO – określanym często potocznie jako pozycjonowanie stron - a znacznie prostszą usługą oferowaną w ramach narzędzia Google Ads.

PPC versus SEO – na co postawić w pierwszej kolejności?

Chociaż pozycjonowanie jest niezmiennie od lat absolutną podstawą, kiedy chodzi o wysiłki w zdobywaniu rozpoznawalności brandu i zwiększanie obrotów firmy,  początki jego wdrażania okazują się o tyle trudne, że na upragnione miejsca w TOP 10, TOP 3, TOP 1 trzeba czekać średnio kilka miesięcy. Bez wątpienia warto przetrwać ten okres, bo zwrot z inwestycji w tym wypadku okaże się największy ze wszystkich metod promocji. Jeżeli jednak twój sklep nie może sobie pozwolić na kilkumiesięczne dochodzenie do zadowalających efektów, warto pomyśleć nad kampanią linków sponsorowanych (potocznie znanych jako PPC), które po odpowiednim skonfigurowaniu zaczną przekierowywać ruch z określonych zapytań Google wprost na twoją WWW już po 15 minutach.  Ustawienie usługi najlepiej pozostawić profesjonalistom, bowiem doświadczenie pozostaje decydujące dla wydajniejszej pracy z Ads. Fachowiec nie tylko dobierze właściwe słowa klucze, ale też dopasuje grupę docelową. Dzięki temu nasz baner reklamowy trafi do zainteresowanych użytkowników. Na samym początku działalności w sieci można więc opierać się o linki sponsorowane, jednak jeśli chcemy by marketing był długotrwały i opłacalny w szerszej perspektywie, postawmy na SEO i pozycjonowanie – konstatuje specjalista z wrocławskiej firmy AfterwebOczywiście, o ile zmuszeni jesteśmy wybierać między tymi sposobami.

Materiał zewnętrzny




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat