Kawa Starbucks do przyrządzania w domu

Opublikowano: 2020-09-14
Jesienią w polskich sklepach pojawi się pierwsza kawa Starbucks od Nestlé.
W ramach globalnej umowy, Nestlé, wiodąca firma w obszarze żywienia i zarazem największy na świecie producent kawy, wprowadza kawę Starbucks do sklepów w Polsce.

W pierwszej kolejności, jesienią, dostępne będą kapsułki do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz Nespresso. Kolejne produkty zostaną wprowadzone do końca roku.

W 2018 roku Nestlé nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych z asortymentu pakowanych towarów konsumpcyjnych i produktów gastronomicznych Starbucks poza kawiarniami tej marki i z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Polska dołącza do kilkudziesięciu krajów świata z Europy, Azji, Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Bliskiego Wschodu, w których dostępne są kawy Starbucks od Nestlé.

– Jesteśmy świadkami synergii trzech wiodących marek kawowych: NESCAFÉ – najczęściej wybieranej marki kawy na świecie, Nespresso – marki premium w segmencie kawy porcjowanej, oraz Starbucks – ikony kaw z kawiarni. To odpowiedź na oczekiwania miłośników tego napoju, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarni – mówi Marjana Davidovic, Dyrektor Dywizji Napojów Nestlé w Polsce – Wprowadzenie nowych produktów świetnie wpisuje się w coraz silniejszy trend spożycia kawy w domu. Produkty Starbucks od Nestlé dostarczą nowego wymiaru przyjemności wielbicielom tego napoju, którzy cenią najwyższą jakość, radość z jej picia i przyrządzania oraz lubią mieć możliwość wyboru intensywności smaku.

Kawy Starbucks od Nestlé będą dostępne w trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny), Medium Roast (gładki i zrównoważony), Dark Roast (pełny i wyrazisty). Wszystkie warianty przygotowywane są w 100% z wysokiej jakości ziaren arabiki, pozyskiwanej w zrównoważony sposób z upraw objętych programem Starbucks C.A.F.É Practices, w ramach którego obowiązuje kompleksowy system norm w zakresie odpowiedzialności społecznej, weryfikowany przez zewnętrznych ekspertów.

W pierwszej kolejności, jesienią, w Polsce dostępne będą kapsułki Starbucks do ekspresów NESCAFÉ Dolce Gusto oraz od Nespresso. W pierwszym przypadku będzie to pięć wariantów: kremowe Cappuccino, klasyczne Caramel Macchiato, delikatne Latte Macchiato, bogate w smaku Espresso oraz Grande z nutą toffi. Nespresso zaoferuje pięć wariantów kawy Starbucks, m.in. Caffe Verona z nutami karmelu i gorzkiej czekolady oraz House Blend – z nutami orzechów i kakao.  

Fot. Nestlé
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat