Kiedy do pomieszczenia wchodzi Beata, wszystkie oczy podążają za nią. Teraz możemy doświadczyć tego w dwóch nowych spotach promujących Coca-Cola Zero Cukru, której artystka została ambasadorką. Pierwsza z reklam przedstawia artystkę zachęcającą do spróbowanie nowej Coca-Cola. Druga pokazuje zabawną scenę wizyty Beaty Kozidrak w sklepie sieci Żabka. Co "zrobiło jeszcze większy dym" niż gwiazda? Za zagadką stoi Coca-Cola Zero Cukru. To nie pierwszy raz, kiedy artystka poszukuje orzeźwienia bez dodatku cukru. Jeszcze w kwietniu w reklamie pod hasłem Najlepsza Coca-Cola ever? artystka użyczyła swojego charakterystycznego głosu, co nie uszło uwadze najwierniejszych fanów.
Skąd taki wybór ambasadorki? Beata Kozidrak doskonale oddaje ducha kampanii, u podstaw której leży odmieniona receptura klasyka bez cukru. Gwiazda przez lata niezmiennie zachwyca publiczność, kochając przy tym wyzwania, zmiany i… kolor czerwony – będący zarazem motywem przewodnim w jej książce i wizytówką marki.
W kwietniu br. roku Coca-Cola ogłosiła początek procesu rebrandingu, któremu towarzyszyła kampania marketingowa o przewrotnym haśle: Najlepsza Coca-Cola ever? W ramach przyjętej strategii zmianie uległo nie tylko opakowanie produktu, ale także receptura. Dzięki nowej i orzeźwiającej formule każdy może cieszyć się legendarnym smakiem Coca-Cola również w wersji bez cukru i kalorii.
Fot. Coca-Cola
Informacja prasowa