Kosmetyczne nowości

Opublikowano: 2020-09-07
Tydzień Kobiet w Lidlu
W Lidlu właśnie startuje Tydzień Kobiet. To idealna okazja, aby zatrzymać się w pędzie codziennych obowiązków i poświęcić czas na relaks oraz odpowiednią pielęgnację.

W ofercie sieci znajdziemy szeroki wybór produktów – od olejków i kremów do ciała, a także odżywek do włosów, po produkty do makijażu i stylizacji paznokci. Akcja rozpoczyna się w  poniedziałek, 7 września i będzie trwała do soboty, 12 września lub do wyczerpania zapasów, w stacjonaranych sklepach Lidl Polska.

  • Sally Hansen, lakier do panokci, Insta Dri, różne kolory 9,99 zł/ 1 opak.
  • New me gąbeczka do makijażu, różne rodzaje 6,99 zł/ 1 szt.
  • New me Pędzle do makijażu, różne rodzaje 9,99 zł/ 1 szt.

Mając wypełniony harmonogram dnia po brzegi, często zapominamy poświęcić chwilę, by złapać oddech i zorganizować czas dla siebie. W Lidlu startuje właśnie Tydzień Kobiet, który jest do tego idealną okazją. W ofercie sieci znajdziemy szeroką gamę produktów do pielęgnacji, dzięki którym poświęcając kilkanaście minut dziennie, zadbamy o naszą skórę, a także włosy, rzęsy i paznokcie. Regularne rytuały pielęgnacyjne mogą niezwykle poprawić nasze samopoczucie.

W ofercie Lidla od poniedziałku, 7 września, pojawią się znane i renomowane kosmetyki marek takich jak Ziaja, Mixa, Biotebal, Max Factor, Palmolive, a także wiele innych. W ramach Tygodnia Kobiet możemy urządzić sobie domowe spa, sięgając po gruboziarnisty peeling czy oliwkę do masażu ciała marki Ziaja z serii Baltic Home Spa Fit. Warto dołączyć do tego także odpowiednie nawilżenie skóry poprzez dobrany zgodnie z jej rodzajem krem lub balsam, np. Mixa, nawilżający i kojący krem dla całej rodziny. Niezwykle istotny w codzienniej pielęgnacji jest także demakijaż i dokładne oczyszczenie skóry twarzy. Dlatego po całym dniu warto skorzystać m.in. ze szczoteczki sonicznej znanej marki Dermofuture czy płynu micelarnego nawilżająco-łagodzącego od Lashes Booster w połączeniu z kremowym żelem do mycia twarzy marki Mixa. W ofercie Lidla znajdziemy także kosmetyki do pielęgnacji włosów, np. produkty marki Biotebal – zestaw szampon wzmacniający przeciw wypadaniu wraz z odżywką z tej samej serii, Biovax – intensywnie wzmacniający szampon lub odżywka do włosów z kawą i proteinami kaszmiru czy profesjonalne szampony, odżywki i maski z keratyną lub olejkiem makadamia marki CIEN.

Miłośniczki makijażu zapewne ucieszą się z produktów marki Max Factor, takich jak podkład Radiant Lift czy tusz do rzęs Masterpiece, a także akcesoriów marki NewMe – gąbeczek i wegańskich pędzli do wykonywania perfekcyjnego makeupu. W specjalnej ofercie nie zabraknie również artykułów do stylizacji włosów, w np. marki Wella, a także paznokci, np. marki Sally Hansen czy Hi Hybrid.

  • Ziaja, BALTIC HOME SPA FIT, peeling gruboziarnisty 15,99 zł/ 300 ml/ 1 opak.
  • Ziaja, BALTIC HOME SPA FIT, oliwka do masażu ciała 16,99 zł/ 490 ml/ 1 opak.
  • Biotebal, zestaw damski, szampon + odżywka wzmacniająca przeciw wypadaniu  49,99 zł/ 200ml + 200 ml/ 1 zestaw
  • Biovax Coffee, Odżywka do włosów Kawa i proteiny kaszmiru  14,99 zł/ 150 ml/ 1 opak.
  • Biovax Coffee, Szampon do włosów Kawa i proteiny kaszmiru 14,99 zł/ 200 ml/ 1 opak.
  • Biovax Coffee, Peeling do skóry głowy Kawa i proteiny kaszmiru  15,99 zł/ 125ml/ 1 opak.
  • Mixa oczyszczanie, żel pieniący 14,99 zł/ 200 ml/ 1 opak.
  • LASHES BOOSTER Płyn micelarny nawilżająco- łagodzący 14,99 zł/ 400 ml/ 1 opak.
  • Lashes Booster, serum do rzęs stymulujące wzrost  19,99 zł/ 3 ml/ 1 opak.
  • Mixa, złuszczający peeling-maska przeciw niedoskonałościom 14,99 zł/ 150 ml/ 1 opak.
  • Mixa, nawilżający i kojący krem dla całej rodziny 14,99 zł/ 100 ml / 1 opak
  • Mixa Pomadka ochronna do ust  9,99 zł/ 4,7 g/ 1 opak.
  • Max Factor, tusz Masterpiece  35,99 zł/ 1 opak.
  • Max Factor, podkład Radiant Lift, różne odcienie  34,99 zł/ 1 opak.
  • Max Facotr, puder Creme Puff 24,99 zł/ 1 opak.

Ofertę produktów do pielęgnacji i stylizacji damskiej w ramach Tygodnia Kobiet znajdziemy od poniedziałku, 7 września, do soboty, 12 września lub do wyczerpania zapasów, w sklepach stacjonarnych Lidl.

Fot. Lidl Polska
Informacja prasowa




Społeczność
Reklama


 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat