Muzyka Smakuje Lepiej z Lay’s - zabierz paczkę na festiwal!

Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s - limitowane smaki.
Wariantów Lay’s jest tak wiele jak gatunków muzycznych - każdy może znaleźć swój ulubiony smak! W związku z tym marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”.

W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.

„Muzyka smakuje lepiej z Lay’s, zwłaszcza, kiedy możesz słuchać jej z przyjaciółmi na żywo na największych festiwalach! Marka Lay’s od lat promuje spędzanie przyjemnych chwil z przyjaciółmi, dlatego w muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół.  W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver” - powiedziała Natalia Makutynowicz – Mł. Kierownik Marki Lay’s.

Na każdym z tych festiwali Lay’s zaprasza do specjalnej muzycznej strefy pełnej dobrej muzyki i atrakcji idealnych do dzielenia się z grupą przyjaciół, m.in festiwalowych zestawów tatuaży czy możliwości wykonania najbardziej instagramowalnego zdjęcia na festiwalu. W loterii do wygrania są też inne muzyczne nagrody m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl - w sumie w puli znajduje się prawie 1 000 nagród. Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii, a następnie wysłać zgłoszenie.

Wsparcie marketingowe
Kampanii „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s” oraz muzycznej loterii Lay’s towarzyszy silna kampania 360°. W jej ramach emitowane są spoty telewizyjne 10’’ i 15’’, które dzięki wakacyjnym hitom zarażają festiwalowymi emocjami.  Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny i realizację spotu 10” odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15” zajęła się zaś agencja BBDO. Z kolei agencja VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w TV i digitalu oraz przygotowanie strony www, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti sp. z o.o. sp. k.

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat