Nowość na rynku od marki Lavazza

Gotowe do spożycia kawy mrożone Cappuccino oraz Double Espresso
Marka Lavazza wkracza w segment gotowych do spożycia kaw mrożonych i wraz z partnerem, firmą PepsiCo, wprowadza na rynek dwie nowości: Cappuccino oraz Double Espresso.

Jako ikona włoskiego stylu, Lavazza od ponad 120 lat oferuje niepowtarzalny smak kawy w każdej możliwej formie. Dostępne już w sklepach nowe kawy do spożycia na zimno, łączące niepowtarzalny i aksamitny smak uznanej włoskiej kawy i najwyższej jakości polskie mleko, produkowane i dystrybuowane są we współpracy z firmą PepsiCo. Partnerska współpraca pozwoli na zaproponowanie konsumentom zupełnie nowych produktów spożywczych, a tym samym konsekwentne poszerzanie oferty PepsiCo w odpowiedzi na zmieniające się gusta i oczekiwania konsumentów.

Dla wielu Polaków kawa stała się codzienną przyjemnością – rozpoczęcie dnia bez cappuccino, latte, espresso czy americano, nie wyobraża sobie coraz więcej osób. Badanie agencji badawczej Maison & Partners powstałe na zlecenie włoskiej firmy Lavazza wskazuje, że 83% Polaków pije kawę codziennie, a 52% nawet kilka razy w ciągu dnia. Spożycie kawy w Polsce systematycznie rośnie, i choć daleko nam do Skandynawii i Niderlandów, światowych liderów w piciu kawy, statystyczny Polak wypija napar z około 3 kg ziaren kawy rocznie, co w zaokrągleniu odpowiada jednej filiżance dziennie. Najchętniej sięgamy po kawę z mlekiem (57%) bądź słodzoną (22%).

W Polsce partnerem rynkowym Lavazza jest firma PepsiCo, która odpowiedzialna jest za produkcję, dystrybucję i marketing nowych kaw mrożonych. Dzięki sile rynkowej firmy PepsiCo gotowe do spożycia kawy na zimno z segmentu premium pozwolą zachęcić nowe grupy konsumentów do spróbowania kawy w całkowicie nowej odmianie.

– Cieszymy się, że na partnera firma Lavazza wybrała właśnie PepsiCo. Jednym z naszych długofalowych celów jest stałe poszerzanie oferty w obszarze wygodnych do spożycia produktów żywnościowych. Dzięki nowym kawom mrożonym będziemy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby i preferencje konsumentów, zwłaszcza w silnie rozwijającym się segmencie kawy i napojów kawowych – powiedziała Magdalena Grędzicka, Senior Brand Manager w PepsiCo. – We współpracy z włoską marką Lavazza oferujemy polskim konsumentom nowe, gotowe do spożycia na zimno kawy o wyrazistym i aksamitnym smaku – Cappuccino i Double Espresso z odrobiną mleka, które gwarantują doskonałe wrażenia smakowe i znakomite orzeźwienie – dodała Magdalena Grędzicka.

Marka Lavazza, od ponad 120 lat ikona włoskiego stylu, oferuje niepowtarzalny smak kawy w każdej możliwej formie. Może pochwalić się niekwestionowanym doświadczeniem w wyborze i paleniu ziaren kawy, zapewniając konsumentom niezrównane doznania smakowe.

– Lavazza to marka z ogromnymi tradycjami, która rozumie potrzeby konsumentów i na nie odpowiada. Jako lider rankingu wiarygodności marek kawy i ikona włoskiego stylu nie może pozwolić sobie na kompromis smakowy – jesteśmy przekonani, że gotowa do spożycia kawa mrożona w dwóch różnych wariantach zadowoli nawet najbardziej wybredne podniebienia. Double Espresso sprawdzi się doskonale jako solidna dawka energii na cały dzień, a wariant Cappuccino będzie świetnym wyborem na czas relaksu – powiedziała Magdalena Grędzicka.

Wariant Cappuccino oferowany jest w puszce o pojemności 250 ml, a wariant Double Espresso z odrobiną mleka w puszce o pojemności 200 ml. Aluminiowe opakowania kawy mrożonej Lavazza w pełni nadają się do recyklingu.

Gotowe do spożycia kawy mrożone Lavazza dostępne są w dużych sieciach handlowych, sklepach lokalnych, sprzedaży online, a także na wybranych stacjach benzynowych.

Fot. Lavazza
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat