Orzeźwiające smaki w letniej ofercie Costa Coffee

Nowości w ofercie Costa Coffee.
Nie ma nic bardziej orzeźwiającego w upalne dni niż mrożone kawy, zimne napoje owocowe i świeżo wyciskane soki. Dlatego tych pozycji nie mogło zabraknąć w letniej odsłonie oferty Costa Coffee. Królują w niej Refreshery i świeżo wyciskane soki w trzech owocowych wariantach a wśród kaw na zimno – nowy smak uwielbianego przez gości Espresso Tonic – Rose.

Oferta Costa Coffee na lato łączy w sobie pełne kolorów i orzeźwienia owocowe smaki, obok których nie można przejść obojętnie. Jednym z nich jest Refresher, napój, który na stałe zagościł w letniej ofercie kawiarni. Składa się w stu procentach z koncentratu owocowego, bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru, ma tylko 87 kcal w rozmiarze M, dlatego jest odpowiedni dla osób, które nie tylko pragną owocowego orzeźwienia lecz także dbają o linię. W tym sezonie występuje w trzech smakach: Refresher Peach, który jest połączeniem brzoskwini i marakui z nutą bazylii, Refresher Blueberry, czyli jagody i granat w roli głównej oraz Refresher Strawberry, który skrywa w sobie smaki truskawki, jabłka i aloesu. W letniej ofercie nie mogło zabraknąć świeżo wyciskanych Soków Premium, które występują w trzech energetycznych wariantach: Red Energy to połączenie pomarańczy, truskawki i wiśni, Yellow Boost to miks pomarańczy, ananasa i mango, a Green Power łączy w sobie pomarańczę, mango i szpinak.

“Lato to okres, w którym skupiamy się przede wszystkim na produktach “iced”, dlatego w naszej ofercie dominują świeżo wyciskane soki w trzech orzeźwiających smakach i zimne napoje owocowe – w tym nasz zeszłoroczny hit sprzedażowy – Refresher – który w tym roku doczekał się dwóch dodatkowych smaków. Wśród kaw króluje uwielbiany przez naszych gości Espresso Tonic, teraz także w nowym wariancie smakowym Espresso Tonic Rose – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee. Nasi goście pokochali pistacjowe produkty, dlatego zdecydowaliśmy się pozostawić w ofercie Pistachio Latte, a desery wzbogaciliśmy o pistacjowy, kremowy sernik pistacja, ptysie wypełnione po brzegi kremem pistacjowym i desery lodowe w czterech nowych smakach – dodaje Bobrukiewicz.

W letniej kampanii nie mogło zabraknąć mrożonych kaw. Kultowy w sezonie letnim Espresso Tonic łączy w sobie smak klasycznego tonicu z espresso i nutą pomarańczy. To napój stworzony z myślą o konsumentach, którzy pragną mocnego orzeźwienia w bardziej wytrawnym stylu.

Nowością w letnim menu Costa Coffee jest Espresso Tonic Rose, zaskakujące połączenie aromatycznego syropu różanego z tonikiem i espresso. Fani pistacji będą mogli przez całe lato rozkoszować się smakiem Pistachio Latte – delikatnej i aromatycznej kawy z wyraźną nutą pistacji, dodatkiem bitej śmietany i prażonych, kruszonych orzeszków pistacjowych.

Lekkie i orzeźwiające napoje sprawdzą się idealnie w duecie z letnimi deserami. W Costa Coffee w sezonie letnim nie mogło zabraknąć deserów lodowych, które występują aż w czterech słodkich odsłonach: truskawka, czyli owocowy letni klasyk; wiśnia-czekolada dla miłośników wyrafinowanych smaków; słony karmel z posypką ciasteczkową kusi słodyczą i lekko słonym finiszem; mango-marakuja dla spragnionych natychmiastowego orzeźwienia.

Wśród ciast królować będą Sernik pistacja na kruchym spodzie z kremem pistacjowym, udekorowany płatkami róż oraz Torcik mango-marakuja, ciasto z delikatnym jak pianka kremem mango wykończone polewą na bazie marakui, na spodzie biszkoptowym, z chrupką migdałową, udekorowane płatkami kwiatów. Drugą, pistacjową propozycją jest ptyś wypełniony po brzegi kremem pistacjowym, udekorowany kruszoną pistacją.

W ofercie słonych przekąsek pojawią się dwa nowe wrapy: Wrap Cezar z kurczakiem, wypełniony dwoma rodzajami serów, szpinakiem, sosem cezar, majonezem oraz pomidorkami koktajlowymi oraz Wrap z mozzarellą i guacamole, z dodatkiem czerwonego pesto, szpinaku i pomidorków koktajlowych.

W Costa Coffee goście kawiarni mają również możliwość skomponowania własnych zestawów. W promocyjnej cenie dostępne są trzy opcje do wyboru: zestawy ze świeżym wypiekiem, pyszną kanapką z pastą jajeczną lub szynką lub dowolnym ciastem. Każdy zestaw oprócz przekąski zawiera również dowolną kawę klasyczną.

Letnia kampania Costa Coffee startuje 8 maja i obejmuje reklamę online, komunikację w mediach społecznościowych, działania z influencerami oraz nośniki outdoorowe w wybranych punktach w centrach handlowych. Costa Coffee planuje również event dla dziennikarzy i influencerów w klimacie Refreshera oraz specjalne działania outdoorowe związane z tym produktem.

Fot. Costa Coffee
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat