Pepsi zachęca do sięgania po więcej

Nowa kampania promocyjna PepsiCo.
Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych i znakomitego smaku Pepsi.

Celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami. Kampania, obejmująca kreacje w TV oraz mediach społecznościowych, potrwa przez całe lato.

Lato właśnie się rozkręca, pora więc na spotkania w gronie przyjaciół i rodziny w towarzystwie świetnego smaku, który zachęca, by sięgać po więcej.

– Pepsi dodaje smaku letnim spotkaniom, tym zaplanowanym i spontanicznym, pierwszym sukcesom i imprezom w stylu, jaki uwielbiają nasi konsumenci. W okresie letnim będziemy serwować konsumentom niezwykle apetyczny przekaz, skupiając się przede wszystkim na smaku naszego kultowego napoju – powiedziała Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię. – Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia – dodała Lena Ozimska.

Silna kampania 360˚
W kampanii „Sięgnij po więcej!” Pepsi stawia na atrakcyjne materiały promocyjne, które poprzez emocjonujące historie bohaterów, pełnych pasji i energii, podkreślają wyjątkowy atrybut napoju – jego smak. Koncepcja ta została zaprezentowana w dynamicznym spocie telewizyjnym, z porywającą muzyką w tle, osadzonym w świecie marki: unikalnym, pełnym radości i uśmiechu, inspirującym do odważnego sięgania po więcej.

Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS.

Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat