Polecamy nowe perły edukacji w OW Impuls

Polecamy nowe perły edukacji w OW Impuls - podręczniki akademickie.
Emocje w drugiej połowie stycznia w Oficynie Wydawniczej „Impuls” nie ustępują intensywnością tym noworocznym.

Mnogość nowości nie pozwala zwolnić tempa, lecz dla naszych Czytelników wybraliśmy dziś trzy, szczególnie nam bliskie.
Nowe podręczniki akademickie wchodzące w skład już 12 podręczników serii Pedagogika Nauce i Praktyce. Polecamy nowe perły edukacji:

Edukacja (w) polityce. Polityka (w) edukacji   - Bogusław Śliwerski
Profesor Bogusław Śliwerski współtworzy elitę współczesnej nauki polskiej, toteż każda z jego książek jest wydarzeniem na skalę kraju. Na drugą połowę stycznia przewidziano datę premiery Edukacji (w) polityce. Polityki (w) edukacji, książki w dorobku Profesora wyjątkowej, gdyż obarczonej dużą dozą krytycyzmu i potrzebą demaskacji polityki oświatowej w Polsce minionego ćwierćwiecza.
Blisko siedmiuset stronicowa analiza stanu współczesnego jest w ujęciu Śliwerskiego nie tylko krytyką polityki rządów, lecz także, poprzez wskazanie palcem, wołaniem o opamiętanie. Być może to sygnał nadciągających zmian... Numer 12 w serii Pedagogika Nauce i Praktyce

Pedagogika społeczna. Zarys problematyki – Mariusz Cichosz
Książka Mariusza Cichosza ma charakter specjalny: jest to kompleksowy podręcznik, a może raczej monografia tej jednej z bardziej dziś rozpoznawalnych subdyscyplin pedagogicznych. Podzielone na cztery zasadnicze części, opracowanie to daje wiedzę potrzebną nie tylko studentom nauk społecznych; ujęcie historyczne pedagogiki społecznej, rodzące się w jej łonie teorie i koncepcje, wpływ środowiska wychowawczego oraz współczesne jej konteksty stanowią klucz czy może raczej: podwaliny służące zrozumieniu nauk społecznych oraz samej pedagogiki...  Numer 11 w serii Pedagogika Nauce i Praktyce

Współczesna filozofia edukacji. Kluczowe kwestie - Andrzej Murzyn
Celem niniejszej książki jest wprowadzenie czytelnika w kluczowe zagadnienia edukacyjne XXI wieku, zainspirowanie go do refleksji nad rolą pedagoga i nauczyciela na płaszczyźnie wyjaśniania dzieciom, uczącej się młodzieży oraz wszystkim osobom zainteresowanym nieustannym dokształcaniem się coraz bardziej złożonych problemów współczesnego świata. Autorowi chodzi przede wszystkim o to, aby zaproponowana struktura i układ zależności między poszczególnymi zagadnieniami stały się dla odbiorcy czymś znacznie więcej niż kolejnym paradygmatem, który należy po prostu przyswoić i w odpowiednim momencie odtworzyć. Chciałby, aby grono osób, dla których kryterium problemowe stanowi drogowskaz... Numer 10 w serii Pedagogika Nauce i Praktyce

www.impulsoficyna.com.pl




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat