Przydatne i ciekawe gadżety do biura
W biurze spędzamy kilka godzin dziennie, dlatego dobrze, jeżeli to miejsce będzie dla nas przyjemne i miłe. Tych kilka praktycznych drobiazgów wywoła nasz uśmiech i uprzyjemni czas spędzony w pracy.
- Temperówka elektryczna – ułatwi pracę wszystkim, którzy szkicują, rysują, malują i projektują. W kształcie pieska czy kotka z otwartym pyszczkiem będzie wyjątkowo słodkim dodatkiem.
- Miniodkurzacz do klawiatury – kurz i brud ma to do siebie, że wnika nawet w miejsca, z których ciężko jest się go pozbyć m.in. spomiędzy klawiszy laptopa. Wtedy z pomocą może przyjść miniodkurzacz na baterie, z pomocą którego wyczyścimy swojego laptopa z okruszków i zabrudzeń.
- Tablica suchościeralna – sprawdzi się do zapisywania swoich pomysłów, porządkowania informacji, tworzenia check list.
- Magnetyczny pojemnik na spinacze – spinacze mają to do siebie, że są małe, są praktycznie wszędzie i giną, gdy są potrzebne. Dzięki magnetycznemu stojakowi nie dość, że mają swoje miejsce, to w razie upadku nie wysypią się.
- Organizer na przybory i dokumenty - to coś absolutnie niezbędnego na każdym biurku! Dzięki temu mamy pewność, że umowy są w jednym miejscu, faktury w kolejnym, a rozliczenia w segregatorze na dole. To daje duże poczucie komfortu.
- Własna lodówka na USB – bardzo często w pracy jemy II śniadanie lub obiad, a lodówka firmowa (ogólna) często pęka w szwach. Warto mieć swoją, małą lodówkę, podłączaną do portu USB. Jest ona mała i nie zużywa dużo prądu.
- Kubek bezprzewodowy – ponad 50% Polaków pije kawę w pracy (a nawet kilka kaw). Dla wielu z nich jest to rytuał, dla innych – chwila odpoczynku, jeszcze inni uwielbiają popijać ją w trakcie wykonywania różnych czynności. Warto zatem zaopatrzyć się w bezprzewodowy kubek z wbudowanym akumulatorem, dzięki któremu nasza kawa będzie cały czas ciepła.
Anna Stasiuk
(anna.stasiuk@dlalejdis.pl)
Fot. pixabay.com