Rusza kolejna odsłona akcji Dni Herbaty

Nowa odsłona herbaty od marki Dilmah.
Zbliżające się ciepłe dni oznaczają dla wielu restauratorów chęć dopasowania menu do oczekiwań klientów.

Pomóc w tym mogą marki Dilmah i Fabbri, które po raz kolejny organizują sezonową akcję pod nazwą Dni Herbaty.W ramach akcji organizator przygotował cztery wyjątkowe receptury orzeźwiających napoi herbacianych. Oferta kierowana jest zarówno do lokali, które już współpracują z marką Dilmah, jak również tych, które sezonowo chciałyby wzbogacić swoje menu o letnie propozycje.

Nadchodzi okres, w którym klienci coraz częściej spędzają czas na zewnętrz i lubią umilać sobie te chwile zimnymi napojami. Wszystkie lokale gastronomiczne, które szukają ciekawych propozycji mrożonych herbat organizator zachęca do wzięcia udziału w kolejnej edycji herbacianego festiwalu. Wyjątkowe letnie receptury przygotował Michał Oszczyk, ekspert w dziedzinie herbaty, który od lat współpracuje z firmą Gourmet Foods – wyłącznym dystrybutorem marek Dilmah i Fabbri w Polsce. W tym roku zaproponował następujące napoje:

  • Herbata mrożona Karmelowy Ananas– napój na bazie herbaty czarnej z dodatkiem nut smakowych ananasa i karmelu
  • Herbata mrożona Bananowe Mango– napój na bazie Earl Grey z dodatkiem nut smakowych mango i banana
  • Herbata mrożona Imbirowa Wiśnia– napój na bazie herbaty zielonej jaśminowej z dodatkiem nut smakowych imbiru i wiśni
  • Herbata mrożona Brzoskwiniowe Jabłko– napój na bazie herbaty zielonej z dodatkiem nut smakowych brzoskwini i zielonego jabłka

Projekt Dni Herbaty prowadzimy już od kilkunastu sezonów. W okresie letnim przygotowujemy dla naszych klientów propozycje, które są orzeźwiające, owocowe, a przede wszystkim naturalne. Bazą napoi jest najlepsza cejlońska herbata Dilmah, a oryginalnych akcentów smakowych dodają jej naturalne syropy Fabbri i owoce. Całość dopełniamy lodem. Receptury są łatwe i szybkie w przygotowaniu, a przy tym bardzo efektowne. Chcemy pokazać, że herbaty Dilmah są doskonałą bazą do letnich koktajli, które mogą zaskakiwać egzotycznym smakiem i wyjątkowym orzeźwieniem – komentuje Anna Chrobot, Starszy specjalista ds. marketingu Gourmet Foods.

Restauracje biorące udział w akcji Dni Herbaty nie tylko poznają przepisy na te smakowite napoje, ale i dostaną specjalnie zaprojektowane menu, plakat promocyjny oraz zestaw dedykowanych szklanek. Cała akcja będzie promowana w internecie i mediach społecznościowych.

W ramach letnich Dni Herbaty organizator przygotował konkurs dla konsumentów, którzy zachęceni atrakcyjnymi nagrodami, chętniej skorzystają z oferty lokali zaangażowanych w akcję. By wziąć udział w konkursie wystarczy sfotografować jeden z czterech napoi zamówionych w lokalu, a następnie opublikować zdjęcie na Instagramie lub pod postem konkursowym na fanpage’u marki Dilmah. Nagrodami w konkursie są zestawy produktów Dilmah i Fabbri.

Fot. Dilmah
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat