Słoneczny prezent w paczkomacie

dm promuje kosmetyki do opalania marki własnej SUNDANCE dodając do każdego zamówienia do paczkomatu InPost krem przeciwsłoneczny.
Spray do opalania, krem do opalania dla dzieci, balsam po opalaniu, a nawet okulary przeciwsłoneczne: już od 1996 roku SUNDANCE działa aktywnie po słonecznej stronie życia. SUNDANCE to marka własna dm oferująca kompleksową ochronę przeciwsłoneczną i produkty dopasowane do potrzeb każdej skóry. Lato to doskonały moment by zapoznać się z tym asortymentem dlatego dm wystartowały z nową promocją.

Przy każdym zamówieniu w sklepie online lub w aplikacji Mój dm z przesyłką InPost klienci otrzymają w prezencie produkt marki SUNDANCE o równowartości 11.95 zł. Akcja trwa do 21.07.2023.

Marka SUNDNACE jest najlepiej sprzedającą się marką produktów do ochrony przeciwsłonecznej w Niemczech. Teraz także polscy klienci mogą osobiście przekonać się o jej jakości i zdecydować, czy SUNDANCE podbije ich serca. Jak dotąd największą popularnością wśród naszych rodaków cieszy się pomada ochronna do ust - Sundance sztyft do ust pielęgnacyjny SPF50 4,8g oraz SUNDANCE mleczko do opalania SPF30 o pojemności 200ml. Wzrasta też zainteresowanie fluidami do twarzy z SPF 50, SPF 30, co odpowiada panującym trendom rynkowym. Do najpopularniejszych produktów w tej grupie należą SUNDANCE Fluid Sensitiv SPF50 50ml, SUNDANCE Fluid matujący SPF50 50ml oraz SUNDANCE Fluid Anti-Age SPF50 50ml.

- Tym, co wyróżnia dm na tle konkurencji w tej kategorii produktowej jest całoroczna sprzedaż. dm Polska zgodnie z strategią obowiązującą w całym przedsiębiorstwie oferuje kosmetyki zapewniające osłonę przed szkodliwymi skutkami promieniowania słonecznego przez cały rok. To duże ułatwienie dla klientów, którzy swoje wakacje w ciepłych krajach, czy na nartach planują zimą  – mówi Henri Hampe, Dyrektor Obszaru Sprzedaży i Administracji dm w Polsce.

Marka SUNDANCE posiada obecnie 42% udziału we wszystkich kanałach sprzedaży dm w segmencie kosmetyków do opalania. Łącznie w asortymencie dm w Polsce dostępnych jest około 150 produktów w segmencie, w tym kosmetyki do opalania - ponad 70 produktów w kilku seriach - kosmetyki przeciwsłoneczne dla dzieci, produkty Ultra Sensitive, dla skóry szczególnie wrażliwej, seria Pro Climate, samoopalacze, czy seria sportowa z ochroną przeciwsłoneczną. Ponadto około 70 produktów z kategorii akcesoriów słonecznych, takich jak okulary słoneczne, które blokują 100% szkodliwych promieni UV − dla dorosłych i dzieci, a nawet kapelusze. dm co roku oferuje zupełnie nowe kolekcje okularów słonecznych, które są dopasowane do najnowszych trendów mody.

Z myślą o miłośnikach kąpieli słonecznych dm przygotowały promocję. Przy każdym zamówieniu w sklepie online lub w aplikacji „Mój dm” z przesyłką InPost klienci otrzymają w prezencie krem do opalania marki SUNDANCE o równowartości 11,95 zł. Akcja trwa do 21.07.2023.

Fot. Drogerie dm
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat