Wiosna to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku. Kojarzy się z nadzieją i przyrodą budzącą się do życia. Zachwyca kolorami i zapachami. Dłuższe dni dodają nam nowej energii
i pozwalają ładować nasze wewnętrzne akumulatory. Marka Dafi także dostrzega powody do radości, czego wyrazem jest najnowsza kampania reklamowa.
Kosmiczny sukces!
Dafi od lat konsekwentnie edukuje i wyznacza trend życia w zgodzie z naturą. Poprzez swoje działania uświadamia konsumentów, jak ważny jest szacunek do środowiska naturalnego i postawa proekologiczna. Jednym z takich działań była ostatnia kampania „Kosmiczne Wyzwanie”, w której marka ostrzegała przed negatywnymi konsekwencjami nieodpowiedzialnego korzystania z zasobów Ziemi. „Kosmiczne Wyzwanie” pobudzało do refleksji nad przyszłością naszej planety i jej mieszkańców.
W tym roku marka Dafi przenosi nas do całkiem nowej rzeczywistości – rzeczywistości, która powstała po tym, jak ludzkość zobaczyła swoje błędy i nadużycia w stosunku do środowiska. W ślad za Dafi ludzie wybrali ścieżkę ekologii, dzięki czemu przyroda mogła odetchnąć i odpocząć. Teraz żyjemy w zgodzie i harmonii z przyrodą, dlatego możemy z radością patrzeć w przyszłość. Kampania „Sięgnij po czystą radość” to urzeczywistnienie marzeń i efekt działań, do których zachęcał Tomasz Kot w „Kosmicznym Wyzwaniu”.
Krok do radości
Marka Dafi od początku działalności przekonuje, że filozofia małych kroków i zmiana codziennych nawyków może przynieść spektakularne korzyści – ekologiczne, ekonomiczne, zdrowotne. Wiosna to idealny moment na wprowadzenie pozytywnych zmian w naszym życiu. Wybierając produkty filtrujące wodę zapobiegamy zbędnej produkcji śmieci, oszczędzamy na zakupach i mamy nieustanny dostęp do zdrowej wody do picia. Czy to nie jest wystarczający powód do optymistycznego spojrzenia w przyszłość?
Nowa kampania Dafi nawiązuje do tego, co jest najważniejsze w życiu każdego człowieka – szczęścia. W spocie reklamowym możemy zobaczyć kadry z życia codziennego ludzi w różnym wieku – spełnioną czterdziestolatkę podczas biegania, tancerzy oddających się pasji i pełnych życia seniorów. To, co ich łączy, to radość i szczęście w czystej postaci. Bohaterom spotu towarzyszy wyprodukowany, specjalnie dla kampanii Dafi, cover utworu „Happy” Pharrella Williamsa.
Czyste korzyści
Produkty marki Dafi to czysta wygoda życia codziennego. Butelki i dzbanki filtrujące Dafi towarzysząc nam przez cały dzień, pomagają stawić czoła wyzwaniom. A radość korzystania z produktów Dafi jest łatwo dostępna dla wszystkich, jak… woda z kranu. Produkty filtrujące pozwalają nadać wodzie unikalny charakter, który będzie najlepiej odpowiadał naszym preferencjom – bez względu na to, czy zależy nam na zmniejszeniu twardości wody, wzbogaceniu jej w życiodajny magnez czy podniesieniu pH. Korzystanie z produktów do filtrowania to także czysta oszczędność i czysta wygoda – wystarczy odkręcić kran i napełnić butelkę lub dzbanek, by zaznać czystej radości, która pomaga dbać o planetę.
Fot. DAFI
Informacja prasowa