Smak czystej radości z DAFI

Filtryj wodę razem z marką Dafi.
Wiosna to czas radości, optymizmu i odrodzenia. Marka Dafi wprowadza nas w tę porę roku tanecznym krokiem. Dzięki nowej kampanii reklamowej możemy zasmakować szczęścia i radości w czystej postaci. Będzie pięknie!

Wiosna to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku. Kojarzy się z nadzieją i przyrodą budzącą się do życia. Zachwyca kolorami i zapachami. Dłuższe dni dodają nam nowej energii
i pozwalają ładować nasze wewnętrzne akumulatory. Marka Dafi także dostrzega powody do radości, czego wyrazem jest najnowsza kampania reklamowa.

Kosmiczny sukces!
Dafi od lat konsekwentnie edukuje i wyznacza trend życia w zgodzie z naturą. Poprzez swoje działania uświadamia konsumentów, jak ważny jest szacunek do środowiska naturalnego i postawa proekologiczna. Jednym z takich działań była ostatnia kampania „Kosmiczne Wyzwanie”, w której marka ostrzegała przed negatywnymi konsekwencjami nieodpowiedzialnego korzystania z zasobów Ziemi. „Kosmiczne Wyzwanie” pobudzało do refleksji nad przyszłością naszej planety i jej mieszkańców.

W tym roku marka Dafi przenosi nas do całkiem nowej rzeczywistości – rzeczywistości, która powstała po tym, jak ludzkość zobaczyła swoje błędy i nadużycia w stosunku do środowiska. W ślad za Dafi ludzie wybrali ścieżkę ekologii, dzięki czemu przyroda mogła odetchnąć i odpocząć. Teraz żyjemy w zgodzie i harmonii z przyrodą, dlatego możemy z radością patrzeć w przyszłość. Kampania „Sięgnij po czystą radość” to urzeczywistnienie marzeń i efekt działań, do których zachęcał Tomasz Kot w „Kosmicznym Wyzwaniu”.

Krok do radości
Marka Dafi od początku działalności przekonuje, że filozofia małych kroków i zmiana codziennych nawyków może przynieść spektakularne korzyści – ekologiczne, ekonomiczne, zdrowotne. Wiosna to idealny moment na wprowadzenie pozytywnych zmian w naszym życiu. Wybierając produkty filtrujące wodę zapobiegamy zbędnej produkcji śmieci, oszczędzamy na zakupach i mamy nieustanny dostęp do zdrowej wody do picia. Czy to nie jest wystarczający powód do optymistycznego spojrzenia w przyszłość?

Nowa kampania Dafi nawiązuje do tego, co jest najważniejsze w życiu każdego człowieka – szczęścia. W spocie reklamowym możemy zobaczyć kadry z życia codziennego ludzi w różnym wieku – spełnioną czterdziestolatkę podczas biegania, tancerzy oddających się pasji i pełnych życia seniorów. To, co ich łączy, to radość i szczęście w czystej postaci. Bohaterom spotu towarzyszy wyprodukowany, specjalnie dla kampanii Dafi, cover utworu „Happy” Pharrella Williamsa.

Czyste korzyści
Produkty marki Dafi to czysta wygoda życia codziennego. Butelki i dzbanki filtrujące Dafi towarzysząc nam przez cały dzień, pomagają stawić czoła wyzwaniom. A radość korzystania z produktów Dafi jest łatwo dostępna dla wszystkich, jak… woda z kranu. Produkty filtrujące pozwalają nadać wodzie unikalny charakter, który będzie najlepiej odpowiadał naszym preferencjom – bez względu na to, czy zależy nam na zmniejszeniu twardości wody, wzbogaceniu jej w życiodajny magnez czy podniesieniu pH. Korzystanie z produktów do filtrowania to także czysta oszczędność i czysta wygoda – wystarczy odkręcić kran i napełnić butelkę lub dzbanek, by zaznać czystej radości, która pomaga dbać o planetę.

Fot. DAFI
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat