Starbucks oferuje latte z wieprzowiną

Latte z wieprzowiną w ofercie Starbucks.
Chiński Starbucks z okazji Chińskiego Nowego Roku wprowadził w swoje menu nowy, niecodzienny smak latte.

Prawdopodobnie dla wielu osób brzmi to szokująco, jednak w rzeczy samej chiński Starbucks wprowadził do swojego menu latte o smaku pieczonej wieprzowiny.

Jest to nawiązanie do tradycyjnych obchodów Chińskiego Nowego Roku. W zwyczaju jest m.in. zjedzenie Dongpo Rou, czyli duszonego boczku wieprzowego. Ma to przynieść dobrobyt na nadchodzący rok.

Z tego właśnie Dongpo Rou, a właściwie sosu wieprzowego Dongpo oraz espresso powstaje kawa w Starbucksie. Boczek wieprzowy jest pieczony, a następnie gotowany z dodatkiem cukru, sosu sojowego, czerwonego wina i przypraw. Powstały sos barista miesza z kawą i dodaje kawałek suszonej wieprzowiny. Tak przygotowany napój znajduje się w menu pod nazwą „Abundant Year Savory Latte” i kosztuje w przeliczeniu ok. 37 zł.

O dziwo kawa szybko stała się popularna i przypadła do gustu klientom. Określają ją jako kawę o „fascynującym słodko-słonym smaku” czy też pikantnym.

Ilona Podsiadła
(ilona.podsiadla@dlalejdis.pl)

Fot. freepik.com




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat