Nowa linia produktów na licencji “Tom i Jerry” to stuprocentowe soki owocowe o smaku pomarańczowym, jabłkowym i wieloowocowym, w wygodnych kartonikach 200 ml ze słomką.
Nowe soki na licencji z „Tomem i Jerrym” idealnie sprawdzą się w czasie przerwy pomiędzy lekcjami, w trakcie zabaw na świeżym powietrzu, a także podczas posiłku. Ich opakowanie o pojemności 200 ml z dołączoną słomką doskonale zmieści się w dziecięcym plecaku, w szkole czy podczas wakacyjnych wypraw, a znani i lubiani bohaterowie kreskówek na opakowaniach będą zachęcać do aktywnej zabawy. W dodatku jedno opakowanie tej wielkości to jedna z pięciu dziennych porcji warzyw, owoców lub soków, zalecanych przez specjalistów.
Tom i Jerry są bohaterami jednej z najbardziej znanych na świecie serii kreskówek. Od 1940 roku kot i mysz bawią kolejne pokolenia dzieci. W polskiej telewizji Tom i Jerry pojawili się po raz pierwszy w 1992 roku. Kreskówka jest emitowana na kanałach telewizji naziemnej i satelitarnej. Victoria Cymes korzysta z marki na podstawie umowy licencyjnej, zawartej w 2014 roku z Warner Bros. Consumer Products.
Oferowane smaki – pomarańczowy, jabłkowy i wieloowocowy – to najbardziej popularne smaki nie tylko w Unii Europejskiej (dane z raportu dotyczącego europejskiego rynku soków i nektarów z owoców i warzyw w 2014 r., opracowywanego przez firmę Canadean Ltd.), ale także w Polsce (wg badań przeprowadzonych przez Nielsen Polska).
Soki 100% owocowe na licencji „Tom i Jerry” dostępne są w trzech wariantach smakowych: pomarańczowy, jabłkowy i wieloowocowy. Opakowanie: kartonik 200 ml. ze słomką. Cena za opakowanie wynosi 1,19 zł.
Fot. Victoria Cymes
Informacja prasowa