W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Wielka Loteria

Opublikowano: 2017-12-07
Wielka loteria producenta marek Sidolux i Perlux - Lakma.
Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – uruchomił Wielką Loterię marek Sidolux i Perlux.

Konsumenci, którzy w okresie do 17 grudnia kupią produkty marki Sidolux lub Perlux mogą wziąć udział w loterii. Do wygrania samochody TOYOTA AYGO XPLAY oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

Aby wziąć udział w loterii konsumenci muszą kupić, co najmniej jeden produkt z portfolio marek Sidolux i Perlux w dniach od 2 października do 17 grudnia 2017 r., a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.promocja-sidolux.pl. Uczestnicy akcji konsumenckiej powinni zachować dowód zakupu w formie paragonu lub faktury.

To pierwsza w historii Lakmy tak duża, ogólnopolska akcja konsumencka połączona z kampanią marketingową - komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux oraz Perlux. Działania promocyjne zostały dopasowane zarówno do stałych klientów, jak również do grupy kobiet, które od niedawna prowadzą własne gospodarstwo domowe. Loteria konsumencka jest kolejnym etapem kampanii reklamowej marki, zainaugurowanej we wrześniu. Przypominamy z dumą w akcji, że według klientów marka Sidolux uzyskała status nr 1 wśród  produktów do czyszczenia podłóg w Polsce.

Kampania reklamowa marek Sidolux i Perlux wystartowała we wrześniu obejmując prasę branżową. W październiku działania obejmą promocję w Internecie oraz intensywną reklamę w radiu i TV. W przekazie kampanii producent podkreśla walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki Sidolux, która od 30 lat towarzyszy Polkom w ich domach.

Wsparcie kampanii marketingowej obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju, w których zostaną zamieszczone informacje o loterii oraz dedykowane ekspozycje displayowe. Na ekspozycjach sklepowych oraz na samych produktach, biorących udział w konkursie, pojawią się specjalne zawieszki z informacją o loterii i naklejki.

Lakma zajmuje z marką SIDOLUX pierwszą pozycję w rankingu producentów pod względem udziałów w sprzedaży wartościowej i ilościowej wśród produktów do podłóg. Produkty marki są głęboko zakorzenione w polskich gospodarstwach domowych. Poprzez loterię chcemy dać możliwość konsumentom na zdobycie prezentu od marki, z którą są związani od lat dodaje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.

Regulamin loterii jest dostępny na stronie: www.promocje-sidolux.pl.

ip

fot. Lakma




Społeczność
Reklama