W tym roku w naszej akcji dwa NOWE wilczki – Babcia i Dziadek, maskotki te powstały w odpowiedzi na prośby naszych konsumentów, którzy często wskazywali, że do pełnej rodzinki brakuje seniorów. Łącznie w tym roku do rozdania mamy 20 tysięcy wilczków Rodowita, a wybór aż spośród ośmiu wariantów: babcia, dziadek, mama, tata, córka, syn, wilczek baletnica i wilczek piłkarz.
Ponadto w tym roku w ramach strategii tworzenia marki zaangażowanej w ochronę przyrody postanowiliśmy przekazać część dochodu z Akcji Wilczki Stowarzyszeniu dla Natury „Wilk”, które prowadzi działania ochronne, naukowe oraz edukuje społeczeństwo nt. roli wilków.
Na czas akcji przygotowaliśmy silną kampanię marketingową – w tym dedykowane aktywności:
Mamy nadzieję, że nasze działania zachęcą dzieci do regularnego picia wody Rodowita z Roztocza, która posiada Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka dla dzieci powyżej 3 r.ż.
Akcja trwa w terminie: 1.06-31.08.2023
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa