Do ketchupów dołączone zostaną magnesy z nietuzinkowymi wizerunkami potraw. Promocja potrwa do wyczerpania zapasów, a towarzyszyć jej będzie internetowy konkurs.
Z ubiegłorocznych spotów Kotlina wiemy już, że bez ketchupu Kotlin parówki bywają maltretowane, frytki – zgniatane, kanapki – obmacywane, a zapiekanki – odtrącane. Wizerunki postaci-potraw tym razem pojawią się na sześciu magnesach dołączanych do najpopularniejszych ketchupów Kotlin: łagodnego i pikantnego, w opakowaniach 450 i 950 g.
Potrawy wołają o pomoc – Kotlin idzie im na ratunek!
Celem akcji jest zwrócenie uwagi na kategorię ketchupów, również po zakończeniu sezonu grillowego i przypomnienie, że ketchup Kotlin to prawdziwy bohater wśród ketchupów. Promocja będzie dodatkowo wspierana aktywnością w Internecie i konkursem na fan page'u Kotlina (facebook.com/KetchupyKotlin).
Pomidorowa galeria na lodówkę
Nowa promocja konsumencka Kotlina jest też dobrą zabawą dla całej rodziny – najmłodsi miłośnicy ketchupu będą mogli ozdobić lodówkę wizerunkami swoich ulubionych dań i ułożyć menu na najbliższe dni. Przy okazji kolekcja magnesów przypomni nam o tym, jak bardzo ważna w naszej diecie jest obecność pomidorów.
Nie od dziś wiadomo, że są one jedynym produktem, które zyskują na przetworzeniu. Ketchupy czy koncentraty zawierają łatwo przyswajalny i antynowotworowy likopen, dużo witaminy C, potasu i innych minerałów. Stosując dietę bogatą w pomidory, stajemy się zdrowsi i silniejsi, a z Kotlinem dodatkowo zapobiegamy nudzie na talerzu i na lodówce.
Fot. Agros Nova
IP