Tym samym prezerwatywa, to wciąż jedyna metoda antykoncepcyjna, która jednocześnie wspiera ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.2 Dlatego w letniej kampanii promującej najcieńsze prezerwatywy w portfolio Durex, Reckitt prezentuje innowacyjną formułę Durex Invisible, która ma na celu zmaksymalizowanie doznań podczas bezpiecznego seksu.
Bycie tu i teraz, doświadczanie przyjemności każdym zmysłem jednocześnie oraz świadomy slow-life w odpowiedzi na szybkie tempo życia – to tylko niektóre techniki wspomagające nas w świadomym i szczęśliwym czuciu, że żyjemy. Przechodząc do sfery życia seksualnego, zmysły odgrywają kluczową rolę. Satysfakcja z intymnej sfery naszego życia ma pozytywny wpływ na ogólne samopoczucie i nastrój, zdrowie seksualne czy też budowanie bliskości relacji. Jedynie 35% Polaków jest zdecydowanie zadowolonych ze swojego życia seksualnego.3 Co zrobić, aby osiągnąć 100-procentowy wskaźnik szczęścia w tym obszarze?
Wiele osób nadal uważa, że prezerwatywy znacząco ograniczają doznania odczuwane podczas stosunku. Poczucie mniejszej przyjemność (18%) czy mniejszej bliskości (17%) to jedne z najczęściej wymienianych powodów rezygnacji z prezerwatywy.4 Pragniemy odpowiadać na prawdziwe potrzeby ludzi i pomagać im w odkrywaniu siebie w seksie – tak, by mogli robić to w sposób przyjemny i bezpieczny. Ciągle pracujemy nad nowoczesnymi rozwiązaniami i takim są właśnie nowe, ulepszone Durex Invisible. To najcieńsze prezerwatywy w naszym portfolio, stworzone w oparciu o innowacyjną formułę. Oprócz cienkości, dla maksymalnych doznań, prezerwatywy mają też przyjemniejszy zapach oraz anatomiczny kształt Easy-on dla jeszcze lepszego dopasowania. – mówi Karolina Wierzbicka-Gajda, Category Manager Wellbeing Poland & EE, Reckitt.
W pogoni za pełnią doznań musimy jednak pamiętać o odpowiedniej ochronie. Prezerwatywy to jedyna metoda anykoncepcyjna, która wspiera również ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą płciową.5 Jednocześnie, innowacyjne rozwiązania i formuły, mogą pomóc nam w doświadczaniu pełni doznań.
Aktywuj wszystkie zmysły
Doświadczanie chwil, pełne zanurzenie się w nich i eksploracja różnorodnych doznań są niezwykle ważne, nie tylko w kontekście intymności, ale także w każdym innym aspekcie życia. W zamyśle ożywienia tych wartości i stymulowania wszystkich zmysłów, Durex wraz z agencją kreatywną DDB, przygotował niezwykły „Pleasure Spot", który pod postacią niestandardowej fotobudki, zapewni kompleksowe, wielowymiarowe doświadczenie poprzez aktywację wielu zmysłów jednocześnie. Odwiedzający będą mogli skorzystać z Pleasure Spotu w warszawskim Lunaparku w dwóch terminach 5-6 sierpnia oraz 12-13 sierpnia.
* Sexual Wellbeing Tracking, GfK na zlecenie Reckitt Benckiser, Luty 2023
2 https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception
3 Sexual Wellbeing Tracking, GfK na zlecenie Reckitt Benckiser, Luty 2023
4 *Durex Poland Pre-Post, Październik 2022
5 https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/family-planning-contraception
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa