Thermomix® i BeDiet Ewy Chodakowskiej łączą siły

Obie marki zachęcają Polaków do dbania o zdrowie!
Z końcem stycznia producent wielofunkcyjnego urządzenia Thermomix® oficjalnie rozpoczyna współpracę z marką BeDiet - platformą oferującą diety online, której założycielką i twarzą jest znana „trenerka Polaków” Ewa Chodakowska. Współpraca obejmuje m.in. opracowanie zdrowych przepisów kulinarnych, współorganizację konkursu z atrakcyjnymi nagrodami, czy live w mediach społecznościowych. Wszystko po to, by zarazić Polaków miłością do sportu i dbania o to, co jedzą.

Współpracę marek Thermomix® i BeDiet otwiera publikacja kolekcji „Dieta BeDiet na Thermomix”, powstała we współpracy Działu Przepisów Thermomix® i dietetyków marki BeDiet. Kolekcja dostępna jest na platformie z przepisami Cookidoo® od 30 stycznia. Aż 50 pomysłów na pyszne i zdrowe posiłki – śniadania, przekąski, obiady i kolacje, z których bez wysiłku można ułożyć dietetyczny jadłospis i zaplanować go na cały tydzień. Wśród przepisów znajdują się takie propozycje jak cynamonowa owsianka z borówkami i kokosem, sałatka z soczewicą, suszonymi pomidorami i oliwkami, curry szpinakowo-kalafiorowe z ryżem czy Bowl z ciecierzycą i kaszą bulgur.

Marki opracowały również wspólny e-book, w którym zawarte zostały informacje o zasadach komponowania zdrowych posiłków, a także o funkcjonalnościach urządzenia Thermomix®, które ułatwiają i przyspieszają ich przygotowywanie. E-book dostępny jest w sprzedaży na platformie BeDiet.

Współpraca obejmuje także aktywności w mediach społecznościowych Thermomix® i BeDiet. Już 30 stycznia wystartował tam konkurs dla obserwatorów obu marek, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, m.in. najnowsze urządzenie Thermomix® TM6 oraz abonamenty BeDietTV.  W planach jest też transmisja live z gotowania zdrowych przepisów na profilu Facebook i YouTube marki Thermomix®.

Marka Thermomix® od dawna stawia w swoich działaniach na promocję zdrowych nawyków żywieniowych, systematycznie udostępniając na platformie Cookidoo® kolekcje przepisów, dostosowanych do różnych potrzeb dietetycznych. Z początkiem stycznia na platformie opublikowano propozycje diet pudełkowych w trzech wariantach kalorycznych, które zostały entuzjastycznie przyjęte przez użytkowników Thermomix®. Rozpoczęta właśnie współpraca z marką Ewy Chodakowskiej to kolejny krok twórców wielofunkcyjnego urządzenia ku promocji zdrowego żywienia wśród Polaków.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat