A Ty, co widzisz w Cheetos?

Nowe chrupki Cheetos Crunchos i nagroda główna w wysokości 100.000 zł pobudzą Twoją wyobraźnię!
Takiego konkursu jeszcze w Polsce nie było – znana i lubiana marka Cheetos proponuje konsumentom niecodzienną zabawę, a jednocześnie możliwość grania o 100 000 zł!

Muzeum Cheetos to jedyne w swoim rodzaju miejsce, w którym na pokaz wystawione mogą zostać prawdziwe chrupki Cheetos Crunchos o kształtach zbliżonych do postaci, roślin, zwierząt, przedmiotów lub obiektów architektury. O umieszczeniu niecodziennych eksponatów w muzeum decydują konsumenci – otwierając paczki z Cheetos Crunchos mogą uznać, że zamiast schrupać kolejny pyszny kształt, lepiej jego zdjęcie wstawić na wystawę.

Każda chrupka Cheetos Crunchos ma inny kształt – ich proces produkcji sprawia, że nie ma dwóch takich samych. A przy tym często przypominają coś, co już skądś znamy – np. konika morskiego, kota, czy krzywą wieżę w Pizie. W Ameryce konkurs ten zapoczątkował niezwykłe poruszenie wśród konsumentów, którzy z wielkim zaangażowaniem ruszyli na poszukiwania najbardziej niecodziennych kształtów Cheetos Crunchos, jakie kiedykolwiek im się trafiły w paczkach tej popularnej przekąski.

Niezwykle przyjemnie jest chrupać pyszne Cheetos Crunchos, ale uwaga: może warto przyjrzeć się bliżej poszczególnym chrupkom wyjmowanym z paczki? Bo jeśli znajdziesz niespotykany kształt, na przykład dwa nagie miecze spod Grunwaldu, możesz powalczyć o nagrodę główną w konkursie – niebagatelne 100.000 zł! Aby wziąć w nim udział i wstawić swój własny eksponat do Muzeum Cheetos, wystarczy że sfotografujesz znaleziony kształt, a po zarejestrowaniu na stronie konkursowej  wyślesz zgłoszenie, zawierające wykonane zdjęcie wraz z jego kreatywnym opisem – powiedziała Katarzyna Frydrych, Kierownik Marki Cheetos w PepsiCo.

W konkursie wykorzystać można nowy wariant chrupek, Cheetos Crunchos, dostępny w sklepach detalicznych na terenie Polski, w dwóch pysznych smakach: Sweet Chilli oraz Cheese & Ham Toast. Sprzedaż promocyjnych opakowań trwa od 4 lutego do 10 marca 2019 roku lub do wyczerpania zapasów produktów promocyjnych. Zwycięzca konkursu otrzyma premię pieniężną w wysokości 100 000 zł, a laureaci nagród I i II stopnia zostaną nagrodzeni kwotami odpowiednio 10 000 zł oraz 1000 zł. Każdy uczestnik może wziąć udział w konkursie wielokrotnie. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu i warunków udziału znajdują się w regulaminie konkursu.

W Ameryce konkurs cieszył się takim powodzeniem, że po jego zakończeniu powstało prawdziwe Muzeum Cheetos przy centralnym placu Nowego Jorku – Times Square. Fani Geparda Chestera i firmowanej przez niego przekąski mieli tam okazję zobaczyć najbardziej niezwykłe kształty, a wszystkie ściany były wykonane oczywiście z chrupek Cheetos – dodała Katarzyna Frydrych.

A Ty, co widzisz w Cheetos?

Fot. PepsiCo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat